Re: długie spanie

Data: 2004-09-24 07:13:27
Temat: Re: długie spanie
Od: "Bursztynka" <d...@o...pl!!!@!!!>

Ja mam podobny problem ze wstrawaniem rankiem :) Budze sie o 7 ale
stwierdzam ze nie chce mi sie wstawac i zasypiam ponownie do 10. Przyjdzie
pazdziernik (to juz niedlugo!!! :( , wroca studia i wroci przyzwyczajenie do
rannego wstawania a poki co radowac sie z wolnych chwil i robic co sie chce
:) Po co wstawac rano jak potem nie ma i tak nic ciekawego do robienia (np.
przygotowanie do zajec).

To jest moja wizja na poranne wstawanie :)

Pozdrawiam,
BURSZTYNKA