długość członka

1. Data: 2011-01-21 09:29:02

Temat: Re: długość członka
Od: Zachodni Wiatr <z...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donek Rude Pravo pisze:

> to nie wywiad, to życie panie trolu

wiecie co? zaciekawiliście mnie. chyba zmierzę . kochanka pomoże.. .
:)

2. Data: 2011-01-21 16:27:16

Temat: długość członka
Od: Donek Rude Pravo <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

3. Data: 2011-01-21 16:34:58

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaka jest właściwa (normalna) długość członka we wzwodzie?
> wiem, wiem -google, ale ja się pytam jak dużego "małego" ma przeciętny

Pozdrawiam,
Arkadesh

4. Data: 2011-01-21 16:36:27

Od: Donek Rude Pravo <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 17:40, Grzegorz Staniak pisze:
> On 21.01.2011, Donek Rude Pravo<h...@c...pl> wroted:

> Daj spokój, nie ma sensu. Skoro zwracała uwagę na takie rzeczy,
> i tak nie była ciebie warta. Na pewno znajdziesz sobie niedługo
> jakąś fajną dziewczynę dla której 3 cm to w sam raz, a może
> i za dużo.
>
> GS

3cm? Ejże, to już kalectwo. Jak twój "dowcip"

5. Data: 2011-01-21 16:37:22

Od: Donek Rude Pravo <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2011-01-21 16:40:37

Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

7. Data: 2011-01-21 17:14:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 17:27, Donek Rude Pravo pisze:
> witam
> jaka jest właściwa (normalna) długość członka we wzwodzie?
> wiem, wiem -google, ale ja się pytam jak dużego "małego" ma przeciętny
> Polak, o choćby piszący na tej grupie?

Najpierw wypadałoby się samemu pochwalić, Donku. ;)

Ewa

8. Data: 2011-01-21 17:19:17

Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Donek Rude Pravo" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
> witam
> jaka jest właściwa (normalna) długość członka we wzwodzie?
> wiem, wiem -google, ale ja się pytam jak dużego "małego" ma przeciętny
> Polak, o choćby piszący na tej grupie?
Ja jestem pod wieloma względami nieprzeciętny, a i Polak ze mnie
przyszywany ze względu na żydowskie i austriackie korzenie, ale 32 cm w
zwisie wystraszyło kilka kobiet. Niestety, w czasie wzwodu jest niewiele
więcej, to znaczy koło 36, ale dzięki temu nie nie mam problemu krwi
odpływającej z mózgu, zjawiska przecież nieobcego na tej grupie.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

9. Data: 2011-01-21 17:27:24

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaka jest właściwa (normalna) długość członka we wzwodzie?
> wiem, wiem -google, ale ja się pytam jak dużego "małego" ma przeciętny

kiedy Kinsey grupoe badanej kazal zmierzyc samemu, srednia czlonka w
stanie spoczynku wyniosla 9 cm. Kiedy mierzyl lekarz (tych samych
mezczyzn) arednia wyszla 6 cm.

--
the_foe

10. Data: 2011-01-21 17:28:52

Od: Hikikomori San <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Donek Rude Pravo napisał:
> witam
> jaka jest właściwa (normalna) długość członka we wzwodzie?

bez kozery powiem pińcet ;)

--
Tekst: Hiki Grafika: GS
http://demotywatory.pl/2193651/Gdzie-popelnilem-blad

Dusza wchodzi w cialo w momencie przerwania pepowiny
Amalgamat
Re: zmniejszenie popedu
Re: zmniejszenie popedu
ACODIN - jak dlugo?