dlugotrwaly kaszel u 3-latka

21. Data: 2006-06-02 11:46:01

Temat: Re: dlugotrwaly kaszel u 3-latka
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie traktuj, proszę, mojej wypowiedzi jako rady. Chcę się tylko podzielić
moimi doświadczeniami. W przypadku Twojego dziecka może nie zadziałać, u
mojego zadziałało.W ubiegłym roku mój syn od połowy października do kwietnia
ciągle miał kaszel. Osłuchowo było zawsze "czysto", antybiotyki pomagały na
chwilę. Był też leczony pod kątem mykoplazmy, miał 2 szczepionki
uodparniające, po których miał już nie chorować i nic to nie dało. Ledwo
zaczął się październik, kaszel powrócił. Postanowiłam na własną
odpowiedzialność postawić mu bańki. POMOGŁO!!! Od jesieni ani razu nie miał
kaszlu (odpukać!), całą zimę i wiosnę nie chorował. Dodam jeszcze, choć nie
wiem, czy to ma jakieś znaczenie, że przez zimę pił codziennie szklankę
koziego mleka (prosto od kozy), a czytałam, że ono uodparnia.
Życzę zdrowia Twojemu synowi, a Tobie jak najmniej zmartwień:)

Pozdrawiam
alkop
http://www.haft.free.pl

22. Data: 2006-06-02 17:52:18

Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

Szczerz, juz nie pamietam, ale w sumie nic wielkiego np. rubital, profilaktin,
anbrohexal (nie wiem czy dobrze napisalam) rutinacea a poza tym raz na kaszel
suchy a raz na mokry. Zreszta anbrohexal tez dziala przeciwkaszlowo. Nie dostaje
zadnych antybiotyków, bo jeszcze niedawno duzo ich brala i lekarz na razie nie
chce jej dawac - bo nawet klacid przestal na nia dzialac, także ogólnie tylko
jakies takie witaminowe. Jesli chodzi o banki to myslalam o tym, ale nie wiem
czy na kaszel mozna stawiac zeby nie zaszkodzic, bo z tego co wiem banki stawia
sie przy zapaleniu. W poniedzialek pojde z niz do lekarza moze dowiem sie czegos
wiecej, bo lekarz mi powiedzial ze jak jej nie przejdzie to zrobi jej powtornie
morfologie i RTG pluc.

Jeszcze raz dziekuje za wszelkie rady i wskazowki.

Pozdrawiam
Wiolka

23. Data: 2006-06-02 18:05:36

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak swoja droga to pamietaj, ze jesli synek wyjdzie z ten choroby,
czego zycze, to napisz potem na grupe (moze nawet w osobnym watku)
co mu bylo i co pomoglo

to jest tez apel do innych, czesto bowiem zadaja pytania,
a potem nie pisza co sie dalej dzialo, czy cos pomoglo itp

napisalas, ze dostaje cos na kaszel suchy i mokry,
czy to sa jakies wykrztusne albo cos w tym rodzaju ??
ja bym to zlikwidowal na jakis czas (tak z doswiadczenia
to pisze)

Tomek

Ból w podbrzuszu
zawał i odczuwany lęk
Proszę o pomoc w diagnozie
ALERGIA,eliminacja alergenów, WWW.ODDYCHAJ.PL
Toczeń trzewny