dłutowanie

11. Data: 2010-04-25 11:59:05

Temat: Re: dłutowanie
Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 00:56, Jan Kowalski <k...@...polski.pl> wrote:

> No właśnie, problem z dentystami na ogół jest taki, że spora część z nich
> często widzi to, czego inni dentyści nie widzą, lub widzą w innych
> miejscach... (czyt: leczą to czego nie ma, czego użytkownik na ogół nie
> zobaczy - a za co można wziąć kasę). I tak zapewne jest w przypadku tych 8'.
> rwać można, ale po co?

Wypisujesz głupoty - wiesz ?
Mi jedna ósemka wyszła bardzo dawno temu bez oporów,
natomiast druga wyłaziła z 15 lat- a bez kozery.
I efekt tego był taki, że ta pierwsza popsuła mi sie dawno temu przez
co
już dwa razy była reperowana, bo jednak swoje zęby jest dobrze mieć
jak najdłużej.
Natomiast co do tej feralnej, to żałuje, że nie wyrwałam jej już dawno
- tylko się namęczyłam.
Dentysta kilkakrotnie przecinał mi po kawałku dziąsło mimo to i tak
nie chciał dalej wyjść,
potem już nie chciał już mi go przecinać gdyż twierdził, że mogło by
to uszkodzić jakieś mięśnie.
powstała kieszeń(musiałam płukać ją strzykawką), która często była
zainfekowana jedzeniem a ciągłe zapalenia,
wywołały ziarninę, o czym wspomniał chirurg szczękowy w trakcie
ekstrakcji.

12. Data: 2010-04-25 19:17:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast co do tej feralnej, to żałuje, że nie wyrwałam jej już dawno
> - tylko się namęczyłam.
>Dentysta kilkakrotnie przecinał mi po kawałku dziąsło mimo to i tak
>nie chciał dalej wyjść,

Po co ci ciął to dziąsło?
Co by się stało jakby w spokoju sobie siedziała?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

13. Data: 2010-04-25 19:27:12

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 21:17, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Po co ci ciął to dziąsło?
> Co by się stało jakby w spokoju sobie siedziała?
>
> --
> Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografii: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, który ludzie ociężali umysłowo,
> narzucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Przeczytaj jeszcze trzy razy to co napisałam, a jak i tym razem nie
pojmiesz to przetłumaczę jaśniej.
--
sampi

14. Data: 2010-04-25 19:40:02

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przeczytaj jeszcze trzy razy to co napisałam, a jak i tym razem nie
>pojmiesz to przetłumaczę jaśniej.
Nie pojmuję, nie napisałeś, że cię akurat ta 8 bolała,
a to , że dentyści gadali.... medycy często bzdury gadają ,
tszeba się uodpornić odpowiednio wcześnie.

15. Data: 2010-04-25 19:49:23

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 21:40, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Nie pojmuj , nie napisa e , e ci akurat ta 8 bola a,
> a to , e denty ci gadali.... medycy cz sto bzdury gadaj ,
>  tszeba si uodporni odpowiednio wcze nie.
>
> --
> Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ->u, ch->h, rz-> lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

>powstała kieszeń(musiałam płukać ją strzykawką), która często była
>zainfekowana jedzeniem a ciągłe zapalenia,
>wywołały ziarninę,

A ty rozumiesz co to znaczy zainfekowana kieszeń dziąsłowa i w jakich
okolicznościach tworzy sie ziarnina ?

--
sampi

16. Data: 2010-04-25 20:12:35

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ty rozumiesz co to znaczy zainfekowana kieszeń dziąsłowa i w jakich
>okolicznościach tworzy sie ziarnina ?

Ta kieszeń powstała w wyniku nacięcia, to po co nacinał?
Siedziała by sobie 8 pod dziąsłem , czysta jak noworodek i by było ok.

Byłąm kiedyś w centrum stomatologicznym w Warszawie,
takie wielkie gmaszysko pod mostem (tuż obok) Śląsko -Dąbrowskiego.
Jakiś dentysta-konował, pszysłał tam około 12-latkę,
by jej tam wyrwali 4 zdrowe zęby naraz, bo robiły tłok.
Dentysta z centrum prubował spławić rodzica, ale rodzic był uparty.
Nie wiem jak to się skończyło, zdaje się pszynajmniej 2 zęby uratował.

17. Data: 2010-04-30 08:25:19

Od: Wujek Kudełek <w...@...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a sampi żaśpiewał pięknym głosem:

> Wypisujesz głupoty - wiesz ?

Pieprzysz głupoty o zupełnie innej sprawie niż ja. Ja po prostu jestem
uczulony na osoby w fartuchach dentystów, którzy często widzą ubytki tam,
gdzie ich nie ma, byleby tylko wydoić kasę od pacjenta i za wiele się nie
narobić. Natomiast jeśli chodzi o ósemki - nie ma nic gorszego niż
niecierpliwość w kwestiach zdrowia. Czasem trzeba po prostu poczekać...

18. Data: 2010-05-01 18:54:36

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 10:25, Wujek Kudełek <w...@...interia.pl> wrote:
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a kudłate nie wiadomo co
żaśpiewało pięknym głosem:

> [...]
> narobić. Natomiast jeśli chodzi o ósemki - nie ma nic gorszego niż
> niecierpliwość w kwestiach zdrowia. Czasem trzeba po prostu poczekać...

Słuchaj .... pacanku
Mnie twoja awersja do 'tych w fartuchach' nie interesi, nie sprawia
również,
że masz coś zasadnego do przekazania w tym temacie. W każdym razie
siejesz
niepotrzebną panikę wśród nie zupełnie świadomego pospólstwa .
A o cierpliwości z 15 latami życia z zainfekowaną ósemką, to mi
możesz podoradzać... jak autopsja sie wyedukuje....pacanku.

--
sampi

19. Data: 2010-05-03 08:09:46

Od: "Janina Kolina" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

>możesz podoradzać... jak autopsja sie wyedukuje....pacanku.

nie wyciongaj trolla z KF

jk

Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG
Soczewki kontaktowe - czy można wziąć takie o innych parametrach?
dieta a alergia na pyłki
Zaniki pamięci po narkozie
Czeste krwotoki z nosa u dziecka