dni plodne + higiena

1. Data: 2005-01-05 12:43:28

Temat: dni plodne + higiena
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle kilka dni po miesiaczce (jakos w dni plodne) odczuwam nieprzyjemne
podraznienie i swedzenie..bylam juz u ginekologa,jakos miesiac temu i
powiedziala ze wszystko ok...teraz juz nie wiem czy zlapalam jakas infekcje
czy to wynik tego ze mam dni plodne (macie tak samo?)
a moze niedostateczna higiena..skonczyl mi sie Laktacyd i teraz myje zwyklym
mydlem...
pozdrawiam

maya

1. Data: 2005-01-05 13:22:15

Temat: Re: dni plodne + higiena
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya napisał/a w news:1a6e.00000096.41dbe0ef@newsgate.onet.pl:

> Zwykle kilka dni po miesiaczce (jakos w dni plodne) odczuwam
> nieprzyjemne podraznienie i swedzenie..

Dni płodne masz po owulacji, a nie zaraz po miesiączce.

> skonczyl mi sie Laktacyd i teraz myje zwyklym mydlem...

Zwykłym zasadowym mydłem? No to masz już odpowiedź.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-05 13:38:02

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy to wynik tego ze mam dni plodne (macie tak samo?)
> a moze niedostateczna higiena..skonczyl mi sie Laktacyd i teraz myje

Niczego takiego nie zauważyłam u siebie, ale w Twoim przypadku może to być
zwyczajne podrażnienie mydłem.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-05 14:27:12

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dni płodne masz po owulacji, a nie zaraz po miesiączce.
Dla scislosci dni plodne sa przed owulacja( 6 dni) i 3 dni po.....

> Zwykłym zasadowym mydłem? No to masz już odpowiedź.

No niestety, zwykle mydlo-szare tez, wyslusza sluzowki, stad swiad i
pieczenie, o ile nie ma infekcji.
Hafsa

1. Data: 2005-01-05 17:02:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-05 14:22,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Dni płodne masz po owulacji, a nie zaraz po miesiączce.
Tuż przed owulacją metody naturalne wyróżniają dni _potencjalnie_
płodne. O co chodzi: otóż plemniki ileś tam mogą przeżyć. Z reguły 3
dni, ale zdarzają się rekordziści :) Potencjalna płodność dni przed
owulacją polega na tym, że taki jeden z drugim mogą przetrwać i sobie na
tę owulację po prostu zaczekać. Część ludzi zaleca powstrzymywanie się
od współżycia w dniach między miesiączką a owulacją (ściślej między
miesiączką, a skokiem temperatury), bo dziewczyny, które mają bardzo
krótkie cykle, mogą dni niepłodnych między miesiączką a owulacją w ogóle
nie mieć. No i za okres płodny przyjmuje się trzy dni po owulacji
(według metody objawowo-termicznej, bo według samen objawowej
cztery),której ściśle i tak nie da się wyznaczyć. A potem, to już hulaj
dusza :)
No ale ja tylko tak, przelotem, bo w ogóle to NTG, bardziej powinno to
iść na medycynę i tak dalej. :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-06 08:55:24

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis ide kupic sobie Lactacyd (jest chyba najlepszy;)..rzeczywiscie moze to
byc od mydla. Ale chcialabym sie upewnic.. slyszalyscie moze o jakichs
specjalnych paskach ktore pokazuja rodzaj infekcji? Jak to sie nazywa? Nie
moge nigdzie nic znalezc na ten temat..

pozdrawiam ;)

maya

1. Data: 2005-01-06 10:17:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-06 09:55,Użytkownik maya ziewnął szeroko i rzekł:
> slyszalyscie moze o jakichs
> specjalnych paskach ktore pokazuja rodzaj infekcji? Jak to sie nazywa? Nie
> moge nigdzie nic znalezc na ten temat..

Ja nie słyszałam, ale bardzo interesujące jest to, co piszesz.
Przyłączam się do pytania. Czy to można kupić w aptece bez recepty
najlepiej?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-06 15:15:16

Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja nie słyszałam, ale bardzo interesujące jest to, co piszesz. Przyłączam
> się do pytania. Czy to można kupić w aptece bez recepty najlepiej?

Ostatnio pytałam o coś takiego w aptece, ale wyszłam tylko na idiotkę. Na
allegro kiedyś widziałam takie coś. M.

1. Data: 2005-01-06 15:59:12

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mona" <z...@v...pl> napisał w wiadomości news:crjk01:
Na
> allegro kiedyś widziałam takie coś. M.

Nazywa się vi-sense
Na allegro: http://tinylink.com/?5jQeHUMJlS
Pzdr Magda

1. Data: 2005-01-06 16:38:57

Od: Ania <l...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

z tego, co przeczytalam, to to po prostu mierzy pH- rownie dobrze mozna
sobie kupic papierki lakmusowe o odpowiedniej czulosci (chyba czegos
takiego uzywala lekarka, u ktorej bylam). Podwyzszone pH oznacza ze
dzieje sie cos nie-drozdzowego, ale nie wyklucza mieszanej infekcji ani
nie precyzuje, czy to bakterie, czy pierwotniaki. Prawidlowe pH
sugeruje, ze to drozdze.

ania

nowa "Uroda"
Tłusta cera- ABSORBENTKI !!!