dno kompostownika

1. Data: 2004-06-25 17:26:15

Temat: Re: dno kompostownika
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to wprowadzą się krety i nornice i wyżrą wszystkie dżdżownice,
> które pomagają przerabiać zielsko na kompost.Plastykową siatkę
> przegryzą.Mirzan

Mam w ogrodzie:
a) kompost bez dna
b) krety
i co dziwne krety ryja na trawniku a od grzadek i kompostownika trzymaja sie
z dala mimo, ze lezy na ich drodze do trawnika. W komposcie mam tyle
dzdzownic, ze moglabym je sprzedawac na kilogramy.
Polecam zdecydowanie kompostownik bez dna

Iza Wójcik

2. Data: 2004-07-04 06:03:06

Temat: dno kompostownika
Od: "Maciej Bobrowski" <mgroth@wytnij_togazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

z czego najlepiej jest zrobic dno kompostownika?
Ja chcialem zrobic z desek sosnowych zaimpregnowanych.
Tak jest dla mnie najlepiej, bo boki tez robie z takich desek.
Nie wiem tylko czy to jest dobre rozwiazanie, bo jak tak przez dwa, trzy
lata bedzie dzialac na nie ciagle woda, mroz i jeszcze materia organiczna
to moze po dwoch, trzech latach beda do wymiany.
No ale moze ktos ma dobre doswiadczenia?

Pozdrawiam,
Maciej

3. Data: 2004-07-04 06:24:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:opsalm3gt5c16b3p@europa.iq.pl Maciej Bobrowski
<mgroth@wytnij_togazeta.pl> napisał(a):

> z czego najlepiej jest zrobic dno kompostownika?
> Ja chcialem zrobic z desek sosnowych zaimpregnowanych.
> No ale moze ktos ma dobre doswiadczenia?

Hejka. Ja mam dobre doświadczenia z kompostownikiem bez dna.
Pozdrawiam dostępnie Ja...cki

4. Data: 2004-07-04 06:30:11

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli już robić to IMO najlepsze są płyty betonowe z dziurami. Jakoś
nie mogę sobie przypomnieć nazwy, ale często są one używane na patkingi
itp

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

5. Data: 2004-07-04 06:59:36

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:cc885c$n8v$1@news.onet.pl,
Kyllyan napisał(a):
> Jeżeli już robić to IMO najlepsze są płyty betonowe z dziurami. Jakoś
> nie mogę sobie przypomnieć nazwy, ale często są one używane na
> patkingi itp

Zdecydowanie bez dna

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2004-07-04 07:04:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli już robić to IMO najlepsze są płyty betonowe z dziurami. Jakoś
> nie mogę sobie przypomnieć nazwy, ale często są one używane na patkingi
> itp
:)
tylko zdradz prosze
po co robic te dno
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2004-07-04 07:11:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-07-04 09:26:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> po co robic te dno
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Właśnie, po co Ci dno ??? Po klepisku lepiej zgarnia się łopatą kompost
i zawsze możesz trochę wygarnąć wyśmienitej ziemi, a jeśli ogród za miastem
gdzie dużo kretów proponuję tak jak Mirzan metalową siatkę :-)

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-07-05 07:07:10

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

> to wprowadzą się krety i nornice i wyżrą wszystkie dżdżownice,
> które pomagają przerabiać zielsko na kompost.

No to ja mam takie przemyślenia.
Jak kupie sobie śliczny plastikowy, gotowy kompostownik, to dostanę gratis
paczkę robaków, czy będę musiała sobie dokupić? Zawsze mnie to nurtowało.

Pozdrawiam Halina

10. Data: 2004-07-05 08:21:26

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> paczkę robaków, czy będę musiała sobie dokupić? Zawsze mnie to nurtowało.

Chyba że dla siebie nicieni lub tasiemców bo jeśli kompost nie będzie
zabezpieczony od dołu solidnym plastikiem to dżdżownice same przyjdą do
pracy ... ;-)

Sorry za niewybredny żarcik typu boletusowego ... :-)

Serdecznie Miłka

Eustomia
Wanilia- nasiona
Angielskie róże w Poznaniu