do Aichy, medei, michała i jego żony

31. Data: 2009-08-21 22:12:08

Temat: Re: do Aichy, medei, michała i jego żony
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ani białych skarpetasów!
> (chyba, że do wyciśnięcia soku)

Jak tak dalej pójdzie sezon, to Ikselka słoiki założy.

michał

32. Data: 2009-08-21 22:13:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Jak tak dalej pójdzie sezon, to Ikselka słoiki założy.

Te z gumkami i sprężynkami? :DDDDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2009-08-22 09:26:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Te z gumkami i sprężynkami? :DDDDDDD

Na niepogodę istotne jest dno. :DDD

michał

34. Data: 2009-08-22 11:21:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na niepogodę istotne jest dno. :DDD

ale tylko dla nas ;)

35. Data: 2009-08-22 11:22:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Aug 2009 13:21:17 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale tylko dla nas ;)

Dla Was prócz dna - gumki oraz sprężynki... upsss, spiralki - wiem.
--

Ikselka.

36. Data: 2009-08-22 11:28:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla Was prócz dna - gumki oraz sprężynki... upsss, spiralki - wiem.

jak się z góry patrzy to się wie ;)

37. Data: 2009-08-22 15:48:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Dla Was prócz dna - gumki oraz sprężynki... upsss, spiralki - wiem.

BINGO!

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2009-08-22 15:57:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> BINGO!

Gumki we włosach, a spiralki w uszach :D

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2009-08-22 16:03:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> BINGO!

Jakie bingo? Spiralka śmierciuni?

michał

40. Data: 2009-08-22 16:20:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Jakie bingo? Spiralka śmierciuni?

Przestań mnie rozśmieszywać :DDDDDD

--
Pozdrawiam - Aicha (i dwa tunele... ciemne, ale krótkie :D)

ZA MOJE KRZYWDY
do Qry
Dla żony michała
Dla Qry