Zwyrodniałe gówniarstwo!

1. Data: 2009-08-20 09:35:08

Temat: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Antenka pisze:

> To jest news z tv. Gówniara zapytana przez policjantów, dlaczego to
> zrobiła, odpowiedziała, że chciała zaimponować towarzystwu, z którym
> przebywała na dworcu, ale stan zdrowia uszkodzonego przez nią
> starszego mężczyzny wcale jej nie interesuje. To jest zbieranie owoców
> bezstresowego wychowania przez szkołę i dom - wszystko w tym temacie.
> A raczej "0" dobrego wychowania wyniesionego z domu rodzinnego.
>
> Antenka

Zasadniczo jestem przeciw karze śmierci, ale tak zwyrodniałe jednostki
powinno się eliminować ze społeczeństwa.. Gdy jakakolwiek zbrodnia nie
posiada żadnego uzasadnienia to dla sprawców powinien być tylko stryczek.

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Zasadniczo jestem przeciw karze śmierci, ale tak zwyrodniałe jednostki
> powinno się eliminować ze społeczeństwa.. Gdy jakakolwiek zbrodnia nie
> posiada żadnego uzasadnienia to dla sprawców powinien być tylko stryczek.

To jest żydowska pedagogika i żydowska edukacja od domowej poprzez
szkolną do telewizyjnej. Klaps rodzica jest błogosławieństwem równym
błogosławieństwu boskiemu, gdyż uczy dzieci odczuwania bólu, wrażliwości na
ból i współczuciu drugiemu, którego coś boli. Bez tego powstają bezmyślne
dziwolągi nie mogące sobie wyobrazić, że człowiek ma jedno życie i nie ma
guziczka z napisem Esc lub Enter.

2. Data: 2009-08-21 11:21:59

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: ":o.~" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> [...]

> dziwolągi nie mogące sobie wyobrazić, że człowiek ma jedno życie i nie ma

==========================

I dodajmy sobie (na początej tylko w wyobraźni)
jeszcze taki widok..., a mianowicie dyndającą na stryczku
Gówniarę z Lęborka - powieszoną na podstawie prawomocnego
wyroku Sądu z oskarżenia... tutaj piszących braci i sióstr moich
przedpiśców :o/

Naprawdę byście się czuli dobrze ?
I byście mogli rano zajadać jajecznicę,
odczytując sobie w gazecie wyrok... ?

No, to moje gratulacje :o)

manzag :o.~

3. Data: 2009-08-21 14:50:26

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ pisze:
> [...]
> Gówniarę z Lęborka - powieszoną na podstawie prawomocnego
> wyroku Sądu z oskarżenia... tutaj piszących braci i sióstr moich

A Ty siostro/bracie dobrze się poczujesz gdy uniewinnią ta podpalarkę?

4. Data: 2009-08-21 15:10:15

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> A Ty siostro/bracie dobrze się poczujesz gdy uniewinnią ta podpalarkę?

A Ty masz dzieci, co, siostro/bracie ? :o/

zdar
manzag :o.~

5. Data: 2009-08-21 16:00:46

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ xxL pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> A Ty masz dzieci, co, siostro/bracie ? :o/
>
> zdar
> manzag :o.~

Pytanie zbyt osobiste jak na naszą krótką znajomość siostro/bracie..

6. Data: 2009-08-21 16:16:45

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> Pytanie zbyt osobiste jak na naszą krótką znajomość siostro/bracie..

Sorka, jeśli w czymś uraziłem, ale znakomicie
odpowiada na pytanie o to, co zrobić
z tą "Gówniarą z Lęborka" :o.

zdar
manzag :o.~

7. Data: 2009-08-21 16:32:24

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ xxL pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> Sorka, jeśli w czymś uraziłem, ale znakomicie
> [...]

Nie uraziłeś/aś siostro/bracie...
Nie tylko tą "Gówniarę z Lęborka", ale również innych zwyrodnialców
podpalających ludzi dla zabawy należałoby wyeliminować ze
społeczeństwa.. Świat nic na tym nie straci..

8. Data: 2009-08-21 16:34:06

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

***************************************

> Nie uraziłeś/aś siostro/bracie...
> Nie tylko tą "Gówniarę z Lęborka", ale również innych zwyrodnialców
> podpalających ludzi dla zabawy należałoby wyeliminować ze
> społeczeństwa.. Świat nic na tym nie straci..

Powtórzę więc moje pytanie:

9. Data: 2009-08-21 17:37:12

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ xxL pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> ***************************************

> Powtórzę więc moje pytanie:
>
> A Ty masz dzieci, co, siostro/bracie ? :o/
>
> manzag :o.~

Nie widzę związku...

10. Data: 2009-08-21 18:30:05

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> Nie widzę związku...

Nic na to nie poradzę... :o/

manzag :o.~

Ps. Może gdybyś zechciał(a) odpowiedzieć
na pytanie, byś zobaczył(a) związek...

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY
do Qry