Re: do Chirona

Data: 2010-12-10 20:58:49
Temat: Re: do Chirona
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:idtskt$cdl$1@news.onet.pl...
> [...]
> Podobnie fakt, ze jestes kryptopisiakiem i probujesz to laczyc z
> konserwatyzmem gospodarczym (czyli cos na co prezes mowi: tfu-liberalizm),
> tez Ci nie przeszkadza (wiem, wiem, Korwinowi tez nie przeszkadza, co
> tylko
> jest dyktafonem do jego trumny politycznej).
>
> Nawet nie wiem, jak w ogóle można na to odpowiedzieć. Piszesz np o znakach
> zodiaku : "gusła" - nawet nie przyjdzie Ci więc o głowy, że przecież na
> zależnościach archetypicznych tam zawartych oparta jest nasza europejska
> kultura- czemu naprawdę trudno by było zaprzeczyć.

Uhm, i na Zeusie oraz paru innych - ale moze zamiast wyslizgiwac sie jak
mydlo w kapieli staniesz na ubitej ziemi i po mesku napiszesz, czy wierzysz
w atrologiczne (zodiakowe) przepowiednie, tarota itp? Nie pisze o uzywaniu.
Bedzie pole do dyskusji.

> Kolejna wtopa- piszesz, że Korwinowi nie przeszkadzają socjalistyczne
> poglądy Kaczyńskiego- świadczy to o tym, że nie masz pojęcia w ogóle, co
> publicznie Korwin mówi o Kaczyńskim.

Korwin publicznie: "Zamknąć oczy, zatkać uszy i głosować na Jarosława
Kaczyńskiego!" - faktycznie wtopa.

> Prawda

A la Chiron.