Witam

1. Data: 2001-06-26 17:34:15

Temat: Witam
Od: "JK" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Znajomy powiedział ,że na tej grupie można się dużo nauczyć o gotowaniu.
Coś wspomniał o archiwum ,ale zrobił świetną stronę o urządzeniu o nazwie
Thermomix.
Jeżeli ktoś ma przepisy to bardzo proszę !
Dziekuję JacekK .

1. Data: 2001-06-26 17:43:56

Temat: Re: Witam
Od: "JK" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale ,nie wiem co oznacza - ? .Myślałem ,że znajdę tu osoby ,bo
tak mi powiedziano ,które lubią gotować.
A można tak ,czy trzeba na e-mail ?

1. Data: 2001-06-26 17:46:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nazwie
> Thermomix.
> Jeżeli ktoś ma przepisy to bardzo proszę !
?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-26 17:58:15

Od: "JK" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ,ale tak się dowiedziałem .Jeżeli coś nie będę wiedział to tu się
dowiem .
A zapomniałem ,że miałem instrukcję jak napisać na grupy do Krakowa i tu .Jak
będę umiał.

1. Data: 2001-06-26 18:30:35

Od: "JK" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wszyscy komputerowcy są tacy ? Jeden mi rzuca torbę z notebookiem jakby
się paliło.
Zostawia instrukcję i co ? A może się pomyliłem i nie na tą grupę ?
Zapomniałem się podpisać!
JacekK

1. Data: 2001-06-26 20:13:30

Temat: Re: do JacKKa
Od: "JK" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze juz chyba dostale za swoje
Musze sie duzo nauczyc

1. Data: 2001-06-26 20:19:37

Temat: do JacKKa
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-26 20:27:59

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

widzisz o znowu nic nie rozumiem ale nie szkodzi.
AgataW

1. Data: 2001-06-27 08:28:41

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakby
> się paliło.
> Zostawia instrukcję i co ? A może się pomyliłem i nie na tą grupę ?

A ja ssssie pyttam, ooo ssssscoo chhhhhodzzzi?......

Jader

1. Data: 2001-06-27 08:43:18

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> A ja ssssie pyttam, ooo ssssscoo chhhhhodzzzi?......

Nawet nie staraj sie zrozumiec tego zjawiska, bo to bezcelowe.
Moze to jest aktualnie taki lokalny folklor grupy (nie tylko tej zreszta)? ;-)

Lilla

Sos niebieski
nadzienie do nalesnikow
Chlodnik wisniowy
Kołobrzeg
Re: Odp: Spotkanie w Gdansku (bylo: do Wladka Losia)