Re: do Kruszynki

1. Data: 2002-10-09 14:46:25

Temat: Re: do Kruszynki
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz mi prosze, jaki nr ma ten zestaw? Bo byłam w drogerii, pani miała
> wystawioną cała palete cieni Inglota i widziałam takie coś podobne do
Twego
> opisu, ale zamiast złamanego bezu (?)

Specjalnie patrzylam, zebym mogla powiedziec na grupie. Nie bylo zadnego
numeru. Nie bylo tego koloru nawet w palecie, ktore widzialam. Pani
tlumaczyla to tak, ze w palecie nie ma wszystkich i ze to sa jakies dowolne
kombinacje producenta czy cos. Jest tylko napis 'soft pearl' ale to
oczywiscie niczego nie wyjasnia :((( Ja go zobaczylam po prostu, no tak na
ladzie.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."