Re: do Marty

Data: 2003-09-25 10:24:04
Temat: Re: do Marty
Od: "Roma" <r...@n...pl>

Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2765.00000003.3f726c27@newsgate.onet.pl...

> "Swoim prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywatnych. Nie
ma
> nic bardziej denerwującego i żenującego niż oglądanie grona publicznie
> wyzywających się osob."

Jeszcze jedno;-) prywatne animozje.. W moim odczuciu to moja prywatnosc i
nie tylko zostala naruszona.. Wydaje mi sie iz by skorzystac z czyjegos
prywatnego adresu, na forum trzeba najpierw, choc po krotkiej wymianie zdan
uslysze: pisz na priv.
Ty tego nie zrobilas- nie znam Cie, nigdy nie rozmawialysmy. Siedzialam
sobie spokojnie przy kompie i dostaje Twoj list, w ktorym nie dosc, ze
osadzasz to jeszcze wydajesz wyrok. Wszystko we mnie wylo, po czasy nie sa
mi przychylne i trudno uspokoic niepokoj, o dziecko co do ktorego 120 dni
temu powiedziano mi iz nie wiadomo ile jeszcze dni przezyje. Przezyl, ale
nigdy nie przestane sie bac. Tutaj zbieralam sily, staralam sie byc mila..
dalam sie jednak sprowokowac Tobie- osobie, ktora o zyciu wie wszystko.
Ta wypowiedz i tak nieusparwiedliwia mego zlamania "netykiety", z cala gama
zwiazanych z tym konsekwencji.
Trafnosci w osadzaniu ludzi w przyszlosci Ci zycze i raczej bys jako
psycholog- czego domyslam sie po Twoim osadzie(mozliwie ze blednie)- w zyciu
raczej pomagala ludziom.
Roma