do Skakanki

1. Data: 2002-11-28 06:17:03

Temat: do Skakanki
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłabyś mi powiedzieć jak się mają do siebie podkład Marizy i Lumene
Velvet Matt? Mam zamiar (już od dawna, hehe :)) kupić sobie jakiś podkład
ale jakoś mi to nie idzie :) Marizy nie widziałam jeszcze nigdzie w moim
mieści niestety. Może ktoś wie gdzie to cudo znaleźć w Łodzi?
Ehh, pewnie wyjdzie na to, że nie kupię żadnego znowu :)
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-28 08:19:40

Temat: Re: do Skakanki
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mieści niestety. Może ktoś wie gdzie to cudo znaleźć w Łodzi?
> Ehh, pewnie wyjdzie na to, że nie kupię żadnego znowu :)

A skad wiesz ze uzywalam Lumene?:)))))) Nie pamietam zebym sie chwalila:)
Jesli chodzi o matowanie to Lumene spisuje sie lepiej. Na poczatku.
Bo Mariza po kilku godzinach wyglada calkiem OK, a z Lumene czasami dzieja
sie niedobre rzeczy.
Ja zdecydowanie wole Marize, nawet gdyby byla drozsza od Lumene to
kupowalabym ten podklad (ale beztluszczowy - to wazne), bo wyglada
naturalnie, rozprowadza sie super, nie zostaje w zalamaniach skory. Lumene
jest OK ale wedlug mnie siada w porownaniu z Mariza. Poza tym ma mniej
kolorow.
Mysle ze Hanus i Kropelka tez Ci moga pomoc, bo kupily Marize:)

Nie wiem gdzie mozna ja kupic w Lodzi, ale moze jak napiszesz do producenta
to Ci powiedza?
b...@m...com.pl

Aha, Lumene lepiej kryje.

Pozdrawiam :)))

Kaska

1. Data: 2002-11-28 12:56:00

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
| A skad wiesz ze uzywalam Lumene?:)))))) Nie pamietam zebym sie chwalila:)

Z Wizażu :)))

> [...]
| naturalnie, rozprowadza sie super, nie zostaje w zalamaniach skory. Lumene
| jest OK ale wedlug mnie siada w porownaniu z Mariza. Poza tym ma mniej

Dzięki, w takim razie będę szukać Marizy :)
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-30 11:39:08

Od: "Joanna" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak juz będziesz wiedziała, gdzie znaleźć Marizę w Łodzi, to podziel się,
proszę, tą cenną wiedzą :)) Po tych wszystkich pochwałach też jestem
zainteresowana, ale niestety nigdzie nie widziełam tej marki.. :(
pozdrawiam Łodzianki :) i nie tylko
Joanka

Rival de Loop i farbka do wloskow:)
Turnus odnowy biologicznej.