do XL

1. Data: 2009-02-18 18:49:05

Temat: do XL
Od: Rafał A <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ej Ikselka zobacz! właśnie dorwaliśmy film z twoim ukochanym nordyckim
mężem. zobacz czym się naprawdę zajmuje kiedy ty myślisz że on wzdycha
do ciebie w pracy

http://skocz.pl/pan_xxl

2. Data: 2009-02-18 18:52:22

Temat: Re: do XL
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 19:49:05 +0100, Rafał A napisał(a):

> ej Ikselka zobacz! właśnie dorwaliśmy film z twoim ukochanym nordyckim
> mężem. zobacz czym się naprawdę zajmuje kiedy ty myślisz że on wzdycha
> do ciebie w pracy
>

> http://skocz.pl/pan_xxl

Spierdalaj.

3. Data: 2009-02-18 18:52:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ej Ikselka zobacz! właśnie dorwaliśmy film z twoim ukochanym nordyckim
> mężem. zobacz czym się naprawdę zajmuje kiedy ty myślisz że on wzdycha

Mój mąż pracuje obok mnie, w domu. Reszta - jak w moim poprzednim poście.

4. Data: 2009-02-19 00:42:45

Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Mój mąż pracuje obok mnie, w domu. Reszta - jak w moim poprzednim poście.

Skoncz znow klamac schizofreniczny tluku, bo zaledwie pare dni temu pisalas,
ze przychodzi okolo poludnia z pracy do domu, zeby zjesc obiad, ktory mu podajesz.
Wiec zadne "obok mnie".
Stefciu hehehe.

B.

5. Data: 2009-02-19 00:48:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:42:45 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> ze przychodzi okolo poludnia z pracy do domu, zeby zjesc obiad, ktory mu podajesz.

Obok mnie za ścianą, tłuczku do kartofli.
I patrzy z okna latem, kiedy się nago opalam w lasku przy domu, co mu
dobrze robi na ochotę, kozodoju.
I przynosi mi rano herbatę do łóżka, tępy kmiocie.
I kochamy się w południe, kiedy ma przerwę w pracy po drugim śniadaniu,
debilny pozorancie.
I co najważniejsze - nie ma 10 cm w stanie gotowości, jak ty, lecz dwa i
pół raza więcej - zapałko do kominka.

:-)

6. Data: 2009-02-19 00:55:55

Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał A <t...@w...pl> napisał(a):

> ej Ikselka zobacz! właśnie dorwaliśmy film z twoim ukochanym nordyckim
> mężem. zobacz czym się naprawdę zajmuje kiedy ty myślisz że on wzdycha
> do ciebie w pracy
>

> http://skocz.pl/pan_xxl

Hehe, dobre.
Rzeczywiscie miala racje z tymi 24cm.
Typowy maz xxxlki:
cztery ruchy - worek suchy.

B.

7. Data: 2009-02-19 00:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 00:55:55 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Hehe, dobre.
> Rzeczywiscie miala racje z tymi 24cm.
> Typowy maz xxxlki:
> cztery ruchy - worek suchy.
>
> B.

Znasz to?
:-D

8. Data: 2009-02-19 08:38:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Spierdalaj.

cos ty dzisiaj taka nerwowa? znaczy wczoraj
--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

9. Data: 2009-02-19 13:06:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 09:38:20 +0100, gazebo napisał(a):

> cos ty dzisiaj taka nerwowa? znaczy wczoraj

Słowko "spierdalaj" dla mnie jest skróconym diogenesowym "Nie zasłaniaj mi
słońca" wypowiedzianym do Aleksandra. Po prostu nie chciałoby mi się w
danej sytuacji, kiedy go używam, mówić aż tylu słów, których użył Diogenes,
skoro efekt jest ten sam. No i - on mówił do wielkiego wodza w końcu, a ja
do osób raczej przeciwnego autoramentu.
Niezłą zabawą przy tej okazji jest dla mnie obserwacja reakcji osób
postronnych, przyzwyczajonych do powszechnie stosowanego, utartego schematu
kojarzenia/używania tego uroczego słówka z jakimiś tam podwyższonymi
emocjami :-)

ważne prawo
Jak Kaczyński walczył z układem - wersja Dourne'a
seks, seks, seks...
Buchanan do Obamy - "pogadajmy o rasie"
SOFA