do chodzących na solarium

1. Data: 2003-05-31 17:20:18

Temat: do chodzących na solarium
Od: "GG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu chodzę na solarium. Zaczęłam od ośmiu minut. Teraz chodzę
na 15 dwa razy w tygodniu.
Dziwne jest to, że nie widze by skóra mi ciemniła. Na początku było to
rzeczywiście widoczne, skóra brązowiała, ale teraz jakby wszystko stanęło w
miejscu.
Po za tym góra opala się szybciej, nogi mam prawie białe.
Co jest grane?
Solarium jest nowe, turbo.
Zresztą może któraś z Was z niego korz(ż)ystała, to jest na Starowiślnej w
"Trendach".
Dzięki za wszelkie informacje.

1. Data: 2003-05-31 18:23:48

Temat: Re: do chodzących na solarium
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GG" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(..)
> Dziwne jest to, że nie widze by skóra mi ciemniła. Na początku było to
> rzeczywiście widoczne, skóra brązowiała, ale teraz jakby wszystko stanęło
> miejscu.
(..)

mi pani w solarium kiedys powiedziala, ze tak jest jak sie dlugo chodzi na
solarium - po prostu skora juz nie reaguje. I chodzilam pare razy na takie
specjalne lozko, ktore pobudza wydzielanie melatoniny (czy jakos tak, nie
pamietam fachowo jak to sie nazywa ;) - ono mialo inne lampy, takie ciensze
i krotsze...

pozdrawiam,
El@

-------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-05-31 21:42:47

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pewna granica, powyzej ktorej skora juz bardzo trudno sie opala -w tym
celu wymyslono kosmetyki ktore pomagaja przejsc ta bariere - jest to tak
zwany 3 stopien - dla skory mocno opalonej - czesto kosmetyki te maja tzw
efekt tingle - po jego nalozeniu skora jak gdyby szczypie, robi sie
czerwona - opzwala to jeszcze mocniej ja opalic.
Po prostu zmien kosmetyk - zamiast tego ktory stosujesz teraz wejdz na
wyzszy stopien i stosuj te jeszcze mocniejsze kosmetyki
Nikoosia

--
Marthy

Newsreader powered by OE Firewall: http://www.oe.it-faq.pl

1. Data: 2003-06-01 08:07:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>efekt tingle - po jego nalozeniu skora jak gdyby szczypie, robi sie
>czerwona - opzwala to jeszcze mocniej ja opalic.

Czy to jest zdrowe i bezpieczne ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-01 09:23:28

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Czy to jest zdrowe i bezpieczne ?

A czy solarium jest zdrowe i bezpieczne? :-)

Ja od czasu do czasu używam kosmetyków z serii Sopot - nakładam to i owo na
ciało, np. wieczorem, a następnego dnia do solarium :-) I efekt jest
świetny.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-01 10:33:21

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest to"to i owo"?

1. Data: 2003-06-01 10:40:52

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
>tym
>tzw

>A czy solarium jest zdrowe i bezpieczne? :-)

Tu pewnie ludzie beda dyskutowac ;)
Ale jak skora mnie szczypie i jest czerwona, to dla mnie jest to wniosek, ze
jest podrazniona.

1. Data: 2003-06-01 11:01:51

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest zdrowe i bezpieczne ?

Hmm... wydaje mi sie ze producenci kosmetykow nie mieliby w swoich ofertach
kosmetykow niebezpiecznych - a kosmetyki z efektem tingle ma w swych gamach
kosmetykow solaryjnych wlasciwie kazdy producent tychze - efekt tingle
wywołuje uczucie mrowienia, lekkie zaczerwienienie skóry, które mija po
upływie godziny, zwykle za efekt jest odpowiedzialne dodanie olejkow
efterycznych , ktore maja wlasnie takie dzialanie na skore... Wiem ze
niektore szczegolnie wrazliwe osoby zle znaosza tego typu dzialanie, ale dla
wiekszosci jest to do przezycia :P Tu link do opisu jednego z takich
kosmetykow
http://www.soleo.pl/html/p_sto3.html

Nikoosia

--