do czego to słuzy ?

1. Data: 2007-04-16 08:58:33

Temat: do czego to słuzy ?
Od: "elle" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w zwiazku z tym , ze niemiecki jest mi zupelnie obcy mam pytanie : do
czego sluzy "BREF Multi Fettloser".
Mam to cudo i zastanawiam sie czy to nie jest jakis odplamiacz ? Ktos to
stosowal , jakies zalecenia , bo wszystko jest w jezyku mi obcym.
Prosze o pomoc i wyrozumialosc jesli pytanie wydaje siue komus trywialne
;).

pozdrawaim

Elle

2. Data: 2007-04-16 09:23:50

Temat: Re: do czego to słuzy ?
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zwiazku z tym , ze niemiecki jest mi zupelnie obcy mam pytanie : do
> czego sluzy "BREF Multi Fettloser"...

Był w proszku Presil?;)
To jakiś odplamiacz do tłustych plam z tego co się orientuję.

Pozdrawiam
Robert

3. Data: 2007-04-16 10:00:05

Od: "elle" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzieki za szybka odpowiedz :). Tak wczoraj zostalo to zakupione razem z
Persilem, ale nie wiem za Boga do czego mialoby to sluzyc...
dzisiaj po rozpakowaniu kartonu to znalazlam wewnatrz...

napisano na opakowaniu : " beseitight, fett, eingebranntes, ol, rub "( nie
mam niemieckich liter, wiec napisalam jak potrafilam najlepiej)

pozdrawaim

Elle

4. Data: 2007-04-16 10:23:23

Od: "masti" <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego 2007-04-16 o 12:00:05 osobnik zwany elle wystukał:

> [...]
>
> napisano na opakowaniu : " beseitight, fett, eingebranntes, ol, rub "(
> nie mam niemieckich liter, wiec napisalam jak potrafilam najlepiej)

usuwa tłuszcz, przpypalone, olej, rdzę ....

--
mst <at> gazeta <.> pl
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!."

5. Data: 2007-04-16 16:35:03

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"elle" <n...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> stosowal , jakies zalecenia , bo wszystko jest w jezyku mi obcym.
> Prosze o pomoc i wyrozumialosc jesli pytanie wydaje siue komus trywialne

Przydatne przede wszystkim w kuchni, zmywasz wszystko tam gdzie osadza sie
tluszcz. Potem czysta woda.Uzywam od kilku lat.
Ilona

6. Data: 2007-04-18 09:11:39

Od: "elle" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IP" <i...@g...de> napisał w wiadomości

> Przydatne przede wszystkim w kuchni, zmywasz wszystko tam gdzie osadza sie
> tluszcz. Potem czysta woda.Uzywam od kilku lat.
> Ilona

Witam ponownie,

jeszcze zapytam czy to jest cos w rodzaju srodka do czyszczenia czy tez
sluzy jako odplamiacz do tkanin? Bo powiem , ze bylam, przekonana ze jest
raczej odplamiacz ( bo skoro dolaczony do proszku do prania ;) )

pozdrawaim

Elle

7. Data: 2007-04-18 11:16:22

Od: truskawa <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sluzy jako odplamiacz do tkanin? Bo powiem , ze bylam, przekonana ze jest
> raczej odplamiacz ( bo skoro dolaczony do proszku do prania ;) )

Witam
srodek o ktorym piszesz (jesli jest w zelu lub plynnej postaci) sluzy
do usuwania wszelkich tlustych zanieczyszczen typu: smar samochodowy,
sadza. Jest to sliny srodek z aktywna soda. Zanieczyszczenia usuwa
szybko bez szorowania, nawet w trudnodostepnych miejscach. Np. fugi w
rogach - przy plycie ceramicznej w kuchni itp, szczeliny i szpary.
Mozna go uzywac rowniez do tekstyliow. Np. pobrydzona kanapa czy
ubranie. Nie mieszac z innymi srodkami.
Truskawa

8. Data: 2007-04-18 12:04:13

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest
> raczej odplamiacz ( bo skoro dolaczony do proszku do prania ;) )

To co ja mam, to jest w spayu i sluzy do czyszczenia
Ilona

Telewizja przemysłowa, alarmy, komputery
Kabina natryskowa - czym to myć?
doczyszczenie terakoty ze środka gruntującego-czym i jak?
Plyta ceramiczna vs indukcyjna
gdzie kupić głowicę ceramiczną?