do ginekologów

1. Data: 2004-01-12 13:28:00

Temat: do ginekologów
Od: "MZ" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam pomocy w takiej sprawie:
Otóż dwa dni temu minął termin spodziewanej miesiaczki, która się nie
pojawiła.
Zrobiłam test. Wynik jest ujemny.
Mam obrzmiałe piersi, co występuje w moim przypadku przed każdą miesiaczką.
Jestem trochę poddenerwowana całą tą sprawą.
Proszę o pomoc, bo nie wiem co to oznacza i co mam dalej robić.

2. Data: 2004-01-12 14:33:08

Temat: Re: do ginekologów
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż dwa dni temu minął termin spodziewanej miesiaczki, która się nie
> pojawiła.
> Zrobiłam test. Wynik jest ujemny.

czy okres zawsze pojawial sie regularnie co do dnia?
czy sa szanse na ciąże?

ja tez mialam wszytskie objawy ze dostane okres jednak okazało sie ze jestem
w ciązy.
test robilam po 2 tygodniach od spodziewanej miesiaczki byl pozytywny.
zrob test jeszcze raz ,rano. a pózniej do ginekologa bez wzgledu na wynik
testu.
p..

3. Data: 2004-01-12 15:34:06

Od: "Talar" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MZ" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szukam pomocy w takiej sprawie:
> Otóż dwa dni temu minął termin spodziewanej miesiaczki, która się nie

Dwa dni???
Mojej dziewczynie miesiączka potrafi się spoźnić nawet trzy tygodnie....
Na Twoim miejscu nie martwiłbym się tak bardzo :)

teofils_master

4. Data: 2004-01-12 17:28:18

Temat: Odp: do ginekologów
Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miesiaczką.
> Jestem trochę poddenerwowana całą tą sprawą.
> Proszę o pomoc, bo nie wiem co to oznacza i co mam dalej robić.

Dwa dni to wydaje mi sie dosc malo. Mnie sie ostatnio spoznil 2 tygodnie...

Joan

5. Data: 2004-01-12 21:25:45

Od: "Ag@a" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miesiaczką.
> Jestem trochę poddenerwowana całą tą sprawą.
> Proszę o pomoc, bo nie wiem co to oznacza i co mam dalej robić.

Zrób test w laboratorium z krwi, będziesz miala pewność.
Skoro piszesz o tym na forum, to pewnie masz regularny okres.
Wiesz ile dziewczyn sie stara zajść w ciaże i jej nie stracic?
Nie łam się...

Agata - i synek 24.04.2004:)

6. Data: 2004-01-12 23:10:06

Od: quirky <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

postaraj sie nie denerwowac (choc wiem jakie to musi byc trudne) , stres
jeszcze bardziej wszystko opozni.
Kolejny test "z apteki" zrob najwczesniej za tydzien wtedy masz szanse na
"prawdziwy" wynik
trzymaj sie cieplo
quirky

7. Data: 2004-01-13 14:40:57

Od: "Peter" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zjadłas zgniłe siano i sie opoznia

> [...]
miesiaczką.
> Jestem trochę poddenerwowana całą tą sprawą.
> Proszę o pomoc, bo nie wiem co to oznacza i co mam dalej robić.

kac
Christina Aguilera nude
summamed - pytanie
Mózg i farmaceutyki