kac

1. Data: 2004-01-12 13:25:22

Temat: kac
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
piciu. Proszę o pomoc

2. Data: 2004-01-12 14:11:47

Temat: Re: kac
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:
> Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
> piciu. Proszę o pomoc

duzo wody + witaminka C

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-01-12 16:23:19

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
> piciu. Proszę o pomoc

nie chce robic reklamy, ale podobno po pałacowej nie bierze
pozdr

4. Data: 2004-01-12 17:23:01

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kakrysa napisał:
> nie chce robic reklamy, ale podobno po pałacowej nie bierze

po luksusowej i sobieskim również :P

5. Data: 2004-01-12 17:43:26

Temat: Odp: kac
Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
> piciu. Proszę o pomoc

hihi dla mnie najlepsze lekarstwo to... nie przeginac:)
Joan

6. Data: 2004-01-12 17:45:10

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihi dla mnie najlepsze lekarstwo to... nie przeginac:)

łee - trudne w aplikacji i ciężko dobrać dawkę ;-)))

pzdr
LN

7. Data: 2004-01-12 17:51:39

Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> łee - trudne w aplikacji i ciężko dobrać dawkę ;-)))

Ale po latach praktyki powinno byc latwiej:)

8. Data: 2004-01-12 19:16:15

Od: "Jan Kaczmarczyk" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba najlepsza jest profilaktyka...
Ja zazwyczaj po imprezie jem czekolade mleczna (glukoza - przyspiesza
materie; magnez - podobno jego brak jest jedna z przyczyn kaca) i pije 1,5
litra mineralnej (alkohol odwadnia... a poza tym zakladam, ze rozcienczyc
nie zaszkodzi:) - i rano zazwyczaj nie mam jakichs wielkich problemow:).

9. Data: 2004-01-12 19:48:33

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Andrzej ( a...@p...onet.pl ) wrote :
> Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
> piciu. Proszę o pomoc
Najlepiej nie pić;)))

10. Data: 2004-01-12 19:57:49

Od: "NEOrADEk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Napiszcie mi kochani jak leczyć kaca - mam już dosyć tego samopoczucia po
> piciu. Proszę o pomoc

Najlepsza na kaca jest jajecznica, jaja mają w sobie cysteinę, która
zwiększa produkcję "odkacowującego" aminokwasu sirkowgo. Jeżeli jesteś na
nie uczulony lub nie możesz jeść na kacu, w aptece są dostępne tablety
zawierające ten związek - nazywają się ACC (kosztują około 15 zeta za 20
tablet - UWAGA TYLKO NA RECEPTĘ). Tablet nie próbowałam, ale jajecznica
pomaga zawsze. Miłego tututututu....
Pozdr Zandzia

Christina Aguilera nude
summamed - pytanie