Re: do ginekologów-Zespół Rokitanskiego-Kustner

Data: 2002-10-21 12:01:14
Temat: Re: do ginekologów-Zespół Rokitanskiego-Kustner
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl>

Cześć
Użytkownik /jaro <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aov3ev$eip$...@a...dialog.net.pl...

> wykonuje i odpowiednio skierować.
> Dziwne że tak sie nie stało.
Tak jak pisałam -lekarz który wykonywał laparoskopie (2001 rok) jest na
emeryturze,pacjentka w szoku no i jak zgłosiła się ponownie aby dowiedzieć
się coś więcej to jego juz nie było.Absolutnie nie chodziło mi o to że ja
tam zlekcewazono i odesłano po prostu do domu z takim koszmarnym
rozpoznaniem.Zabieg jaki ja czeka to po prostu plastyka narz.rodnego i wiem
że nie każdy ginekolog sie tym para więc szukam kogos kto ma tu duże
doswiadczenie.
Dzięki za odzew.
Pozdrawiam Karolina