do justy

1. Data: 2004-05-17 12:31:32

Temat: do justy
Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Justo :)
To Ty zdaje sie mowilas o firmie Gulivere.. czy jest moze w internecie jakis
katalog ich produktow? Bo napisali mi ze mozna zamawiac telefonicznie lub
przez internet, ale nie znalazlam zadnego katalogu produktow.. chodzi mi o
te Twoja scieraczke weglikowa :) Ile ona kosztowala? :)
Pozdrawiam.
Rowniez Justa :)

--
De profundis clamo ad te Domine!

1. Data: 2004-05-17 21:36:59

Temat: Re: do justy
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

do czego służy ta ściereczka, że sie tak wtrącę :)
dzięki

1. Data: 2004-05-18 06:36:16

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> do czego służy ta ściereczka, że sie tak wtrącę :)
> dzięki

no podobno jest ekstra do scierania naskorka ze stopek :)

1. Data: 2004-05-18 09:24:16

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eskarina <e...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> przez internet, ale nie znalazlam zadnego katalogu produktow.. chodzi mi o
> te Twoja scieraczke weglikowa :) Ile ona kosztowala? :)

witam, z firmą Gulivere spotkałam się na targach, a że wcześniej czytałam na
jakimś forum o ich tarkach do stóp, to sama kupiłam i również wyrażam
zachwyty ;) po prostu o wiele bardziej służą moim stopom niż pumeks i chyba
coś w tym jest.

na stronie internetowej nie ma niestety katalogu produktów, tylko sam adres :
( ale można pewnie mailowo lub telefonicznie poprosić o przysłanie katalogu,
bo ja taką ulotkę otrzymałam na targach. oto strona www: http://www.gulivere-
polska.pl/ za przesyłkę płaci się chyba 10 zł, a przy zamówieniu powyżej 100
zł - nic.

co do tarek węglikowych, to są sprzedawane w zestawach po 3 sztuki - 1 duża
do stóp, 2 małe do rąk, komplet kosztuje 10 zł, po tyle samo są wszystkie ich
kremy.

kremy są naturalne, tzn. oparte głównie na naturalnych składnikach, wyciągach
itp., są różne do różnych typów cer, peelingi itp. tu polecam kremożel
samoopalający, daje bardziej naturalny odcień opalenizny niż samoopalacze.
szata graficzna tych kosmetyków nie jest zachwycająca, ale może dzięki temu
są takie tanie. za to opakowania kremów b. higieniczne, po otwarciu słoiczka
nie jest odsłonięty cały krem, tylko jest taka przykrywka, która schodzi
coraz niżej, a krem wydostaje się przez otwór na środku.

Parafango
balsam firmy TOŁPA chwalę
ziaja, balsam kozie mleko i phytoaktiv
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-17)
witam