do manicurzystek

1. Data: 2005-12-22 08:28:34

Temat: do manicurzystek
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bardzo podoba mi się efekt "francuskiego" na akrylowych czy żelowych
paznokciach. Na naturalnych - żadnym sposobem nie da się go uzyskać, czy są
w sprzedaży żele którymi pokrywa się naturalne paznokcie nie niszcząc ich
przy tym? Albo chociaż jeden żel (widziałam na tipsach pięknie błyszczący),
który zabezpieczy na dwa, trzy tygodnie zwykły lakier do paznokci?
Mam bardzo twarde, szybko rosnące paznokcie, ale... nie mam czasu malować
ich co trzy, cztery dni. Mam też lampę UV, którą chciałabym przy tej okazji
wykorzystać.
Czy mogły byście coś poradzić? Jaki żel stosować na wierzch
lakieru/paznokcia?
W temacie sztucznych paznokci nie orientuję się zupełnie, nie wiem czy są w
ogóle żele, które nadają się na prawdziwe paznokcie, więc byłabym bardzo
wdzięczna za jakąś pomoc.

Z góry dziękuję,
Ewa

1. Data: 2005-12-22 14:29:28

Temat: Re: do manicurzystek
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Manikuirzystką nie jestem, ale...

x napisał(a):

> Bardzo podoba mi się efekt "francuskiego" na akrylowych czy żelowych
> paznokciach. Na naturalnych - żadnym sposobem nie da się go uzyskać,

Dlaczego? Czym się charakteryzuje ten na tipsach, czego na zwykłych się
nie da namalować?

> Albo chociaż jeden żel (widziałam na tipsach pięknie błyszczący),
> który zabezpieczy na dwa, trzy tygodnie zwykły lakier do paznokci?

Jest coś takiego - nie pamiętam jak się nazywa, ale można to kupić w
sklepach dla manik. (w Kraku na Starowiślnej, jeśli dobrze kojarzę).
Po pomalowaniu i lekkim przschnięciu (albo całkowitym wyschnięciu)
pokrywa się lakier tym żelem i utrwala pod lampą. Miałam to raz - po
dwóch tygodniach tę wierzchnią warstwę trzeba było lekko zetrzeć
pilnikiem, dopiero potem zmyć lakier zmywaczem (wystarczyłoby na dłużej
pewnie, ale paznokcie już odrosły i - jak dla mnie - wyglądało to
bardzoe nieelegancko). W trakcie tych dwóch tygodni normalnie stukałam w
klawiaturę, myłam naczynia, a nawet byłam w górach - manicure był
praktycznie nienaruszony.

> W temacie sztucznych paznokci nie orientuję się zupełnie, nie wiem czy są w
> ogóle żele, które nadają się na prawdziwe paznokcie, więc byłabym bardzo
> wdzięczna za jakąś pomoc.

Są - stosuje się je najczęściej w przypadku długich własnych, ale raczej
miękkich paznokci...
Wydaje mi się, że najlepiej jakbyś pogadała z kimś, kto nakłada tipsy -
nie tylko poznasz nazwę, ale może coś Ci doradzi...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-22 15:40:02

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):
> Manikuirzystką nie jestem, ale...

> Jest coś takiego - nie pamiętam jak się nazywa

Calkiem prawdopodobne ,ze jest to Intense Seal - IBD (w hurtowni ok 100
zl, wydajny). Jest tez na Allegro:
I jeszcze w mniejszej pojemnosci:

To sa dokladnie te same zele. Przeciez tipsa przykleja sie tylko na
koncowke paznokcia.
Wyjatkiem jest np firma Alessandro, ktora ma 3 rodzaje zeli, kazdy do
innego rodzaju paznokci (slabe, kruche itp).

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2005-12-23 12:50:56

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calkiem prawdopodobne ,ze jest to Intense Seal - IBD (w hurtowni ok 100
> zl, wydajny). Jest tez na Allegro:
> I jeszcze w mniejszej pojemnosci:

WIELKIE DZIĘKI dziewczyny. Już kupiłam ten żel (druga pozycja linka)
jeden minus ;), że za 120 zł, na allegro jest za 24 zł. :) no nic, nauczka
na przyszłość.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2005-12-23 15:13:29

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

x napisał(a):
> jeden minus ;), że za 120 zł, na allegro jest za 24 zł. :) no nic, nauczka
> na przyszłość.

To jeden i ten sam. Kupilas ten 5ml?

Skóra naturalna czy ekologiczna?
[chwale ponownie] tusz do rzes