do mirzan

31. Data: 2004-06-03 13:31:19

Temat: Re: do mirzan
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:c9ml04$bl3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mój komputer dopuszcza oba te słowa, rozumie i rozumiem.

Ja - rozumiem; on, ona, ono - rozumie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2004-06-03 13:36:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> meczy mnie
> szukanie sensu wypowiedzi

Ale to czesto trudno znalezc nawet jak posty ciete :-)

Pozdrowienia,
Michal

33. Data: 2004-06-03 13:42:08

Temat: Re: Re:[OT] do mirzan
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Miłka,spójrz uważnie na moje dwie wiadomośći.Porównaj.No i jak?Są takie
> same?Nie.Zostawiłam istotne fragmenty,z którymi się zgadzam i na które
> odpowiadam.Zostawiłam 1 wrotke.Osoby której był wcześniejszy post.Zerknij
> jeszcze raz na post "ściąga"tam wszystko jest napisane krok po kroczku.

Jak juz tak bawimy sie w czepianie sie, to rob, prosze, spacje po znakach
przestankowych.

Pozdrowienia,
Michal

34. Data: 2004-06-03 15:37:27

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:
> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał

> Mój komputer dopuszcza oba te słowa, rozumie i rozumiem.
> Skwitowała Miłka

Słownik ortograficzny (np. w Wordzie) owszem dopuszcza. Ale to jest błąd
gramatyczny, a interpretera gramatyki polskiej, o ile mi wiadomo,
chyba jeszcze nie opracowano. Najdziwniejsze jest to, że Ty w ogóle nie
zdajesz sobie sprawy, że to błąd i to rażący.
Czy będzie dużym nietaktem jeśli zapytam jaki zawód wykonujesz? Nie
musisz odpowiadać. Pytam tylko aby zaspokoić moją czysto socjologiczną
ciekawość.
Pozdrawiam
Bea

P.S. Tak mi się przypomniało. Ja za czasów dziecięcych mazurzyłam, czyli np.
mówiłam drogie zamiast drogę. "Komputer by to dopuścił", ale jakbym
kogoś zapytała
jak znaleźć drogie, to nikt nie zrozumiałby jakich drogich rzeczy poszukuję.

35. Data: 2004-06-03 15:40:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> I to mówi największy obrońca netykiety :)).

On sie po prostu czuje skrepowany :-)

Pozdrowienia,
Michal

36. Data: 2004-06-03 15:40:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2004-06-03 15:48:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:
> Również często
> czytam z doskoku(dzidzia 12 miesięczna i bardzo energiczna)
>
> Gosia

Pozdrawiam mamę ogrodniczkę. Taki roczniak to już chyba nie przeszkadza
w pracach ogrodniczych? A może nawet "pomaga"? Bo moje maleństwo dziś
pierwszy raz spało w ciągu dnia dłużej niż 10 minut i w ten sposób
pozwoliło mi posiać zioła i szpinak w ogrodzie. Do tej pory wszelkie
próby poważniejszych prac ogrodowych sabotowała głośnym płaczem.
Może jeszcze wyrośnie z niej ogrodniczka.

Pozdrawiam
Bea

38. Data: 2004-06-03 15:54:20

Temat: Re: do mirzana->netykieta
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:
> Czyli z pośród tylu osób ( ilu jest grupowiczów, czytających i
> piszących, gości itp. ) tylko my dwoje nie tniemy postów ... No, ciekawa
> jestem czy tak właśnie jest ???
> Wydaje mi się że tylko nam dostało się za posty ... :-(
> Zdołowała Miłka

Dostało to się trochę Mirzanowi dlatego,że on robi to świadomie i
nagminnie, a do Ciebie to najwyżej
mały rykoszet dotarł. Tu nie chodzi o to, żeby kogokolwiek ochrzaniać,
ale o zwrócenie uwagi jak
powinno się formatować posty, żeby wszystkim wygodnie się czytało.

Pozdrawiam
Bea

39. Data: 2004-06-03 16:10:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik miłka napisał:

> Czyli z pośród tylu osób ( ilu jest grupowiczów, czytających i
> piszących, gości itp. ) tylko my dwoje nie tniemy postów ...

Nie wiem jak długo czytasz grupę, ale nie tyllko Wy dwoje.
Często wpadają mniej doświadczeniu użytkownicy Usnetu, którzy
również nie stosują się do ogólnie przyjętych zasad i dostają burę.
Tak jest na więkoszości grup. To po to by nie zapanowała totalna anarchia:-)

Jak mawia mój znajomy Anglik przechylając kolejny kieliszek wódki:
"Jesteś w Rzymie czyń jak Rzymianie";-)))
Mówi tak zawsze przy okazji pobytu w Polsce, po polsku, pijąc polską
wódkę:-)

Pozdrawiam
Marta

40. Data: 2004-06-03 16:34:10

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:QUFvc.1784$Cz2.1508@fe1.columbus.rr.com...

> Jak juz tak bawimy sie w czepianie sie, to rob, prosze, spacje po znakach
> przestankowych.

Masz rację.Niestety zły nawyk.A jak tak się czepiamy, to literówek też nie
robimy.

Gosia

Biały orlik
Basen - zadaszenie - jak?