do mirzan

51. Data: 2004-06-03 17:55:07

Temat: Re: do mirzan
Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Dirko napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on :
> Hejka. Niestosowanie się do reguł obowiązujących w danym środowisku
> świadczy o lekceważeniu i o braku szacunku dla innych oraz o skłonności
> do egocentryzmu.

kra, kra i poleciała ;-)

a poważnie - wszystko to racja jesli uważa się daną grupę za godną czerpania
wzorców, czasem dobrze jest mieć własne zdanie pomimo iż ogół ma inne ;
wszystko zależy od wyczucia sytuacji , dobrego smaku i wychowania etc.

ja na ten przykład rąbałem 20 lat temu drewno w niedzielę , sąsiadka (pgr -
owska kobiecina) przyszła z uwagami ale dziwnie miała sine oczy - ponieważ
byłem młody i gniewny to odrzekłem, że wolę rąbać drewno niż tłuc żonę -
dobrze zrobiłem czy źle ??? ;-)))

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

52. Data: 2004-06-03 18:40:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9nouv$l85$1@nemesis.news.tpi.pl Too Old w
Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> napisał(a):

> [...]
> oczy - ponieważ byłem młody i gniewny to odrzekłem, że wolę rąbać
> drewno niż tłuc żonę - dobrze zrobiłem czy źle ??? ;-)))

Hejka. To zależy przy czym mniej się męczysz. ;-)
Pozdrawiam relatywnie Ja...cki

53. Data: 2004-06-03 20:17:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> A ja czytam jeszcze dom,
> budowanie i kuchnię.
> Na więcej nie starcza czasu. Po za tym mam wrażenie, że kiedyś było
tam
> sympatyczniej.

Obyśmy niedługo nie skonstatowali tego samego o pl.rec.ogrody :(((

Pozdrawiam
Ewa

54. Data: 2004-06-03 20:22:51

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze że niedługo wyjadę na dłuuugi urlop i uwolnię się od tego
świata
> komputerów ... a może już dać sobie z tym spokój, skoro niektórych tak to
> męczy ... Żyć sobie w spokoju nie naprzykrzając się Nikomu ...

Myślę, że nie ma sensu tak emocjonalnie reagować.Przecież nikt nie chciał Ci
sprawić przykrości.
Po prostu, tak jest wygodniej i takie są zasady. Uwierz, stosowanie
netykiety ułatwia czytanie postów:-)

Gosia

55. Data: 2004-06-03 20:24:30

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał:

> "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> Ale to czesto trudno znalezc nawet jak posty ciete :-)

Pozazdrościć Wam problemów :-). Widać, że tak rzadko zaglądacie na inne
grupy (przynajmniej część z Was). Toż tu raj i ukojenie zmysłów. I oby
tak zostało :-).

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

56. Data: 2004-06-03 20:28:14

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:

> Jestem projektantem odzieży w firmie konfekcji damskiej ... Wykształcenie
> plastyczne po ASP w Krakowie ...
> Czy coś wnioskujesz po tym ???
> Pozdrawiam Miłka

Taka zwykła babska ciekawość. Myślałam, że może jeszcze się uczysz.
Tak a propos cięca postów, to nie należy przesadzać w drugą stronę i
ciąć wszystkiego. Należy zostawić dane przedpiścy, żeby było wiadomo
komu odpowiadasz i ten kawałek tekstu, do któego się odnosisz.

Pozdrawiam
Bea

57. Data: 2004-06-03 20:41:22

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:
> [...]
> komputerów ... a może już dać sobie z tym spokój, skoro niektórych tak to
> męczy ... Żyć sobie w spokoju nie naprzykrzając się Nikomu ...

Nie traktuj tego tak emocjonalnie. Grupa ogrody jest naprawdę miłą grupą.
Na innych listach dyskusyjnych to dopiero potrafią zrugać człowieka. A
jakie pyskate trole szaleją. Jeśli dotknęły Cię uwagi o popełnionych
błędach, to przepraszam. Chodziło mi tylko o wyjaśnienie Ci, że Twoje
posty są czasami niezbyt czytelne.

Pozdrawiam
Bea

58. Data: 2004-06-03 20:49:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bauer" <R...@b...cy> wrote in message news:c9o1du$3qs$1@news.onet.pl...

> Pozazdrościć Wam problemów :-). Widać, że tak rzadko zaglądacie na inne
> grupy (przynajmniej część z Was). Toż tu raj i ukojenie zmysłów. I oby
> tak zostało :-).

Dyć ja wiem, jeno sobie zartuje :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

59. Data: 2004-06-03 21:02:20

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> [...]
> jakie pyskate trole szaleją. Jeśli dotknęły Cię uwagi o popełnionych
> błędach, to przepraszam. Chodziło mi tylko o wyjaśnienie Ci, że Twoje

I jeszcze P.S.
Jestem blondynką. Naturalną. Więc Twoja uwaga, o tym że nie jesteś
blondynką i mimo to nie rozumiesz naszych pociętych postów, traktująca
słowo blondynka jako synonim kretynki wyjątkowo bojowo mnie nastroiła.
Pozdrawiam
Bea

60. Data: 2004-06-03 21:04:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora