do opalania jaki filtr?

1. Data: 2004-08-05 13:23:56

Temat: Re: do opalania jaki filtr?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> jestem blondynka jasna karnacja (piegi),wyjezdzam i skora bedzie narazona na
> duze slonce jaki faktor kupic na cale cialo ,a jaki na twarz? zeby zlapac
> opalenizne i ochronic rowoczesnie skore.Czy na twarz np bloker (50 ,60) ?

Albo 50-60, albo bloker, bloker blokuje calkowicie.
Zalezy, czy chcesz sie choc troche, acz bardzo powoli, opalic, czy
chronic sie permanentnie. Sadze, ze 60 bedzie dopsz, polecam Avene.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-05 13:34:47

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylwia" <s...@k...pl> wrote :

> zeby zlapac opalenizne i ochronic rowoczesnie skore

albo rybka albo cipka, chyba ze bloker + samoopalacz

Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

1. Data: 2004-08-05 13:41:49

Temat: do opalania jaki filtr?
Od: "sylwia" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-05 13:54:33

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> [...]
> opalenizne i ochronic rowoczesnie skore.Czy na twarz np bloker (50 ,60) ?

Poczytaj całość: http://wizaz.pl/?content=category&id=23
Jako osoba również blada i piegowata radziłabym na twarz bloker i --
jeśli nie chcesz wyglądać jak córka piekarza -- krem koloryzujący (np.
Sopot Ziaji -- kolorek sympatyczny i niezbyt mocny, dobry dla
bladawców). Do ciała to nie wiem, co Ci polecić, bo mnie interesuje jak
nie złapać opalenizny, więc używam filtra 35 i słońca raczej unikam (co
w tym roku w PL nie jest trudne). Gdybyś jednak chciała coś mocnego, to
polecam "mój" Dax Cosmetics Balsam do opalania 35 sport, a po smażeniu
również DC Chłodzący żel po opalaniu ze złocistym pyłem.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-08-05 15:45:38

Od: "sylwia" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale chcac opalic cialo to jak uzyje np faktor 20 lub 30 to zlapie slonce ?
od ilu jest bloker ,bo chcialam na twarz czy 40 to juz bloker?

1. Data: 2004-08-05 17:22:13

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> ale chcac opalic cialo to jak uzyje np faktor 20 lub 30 to zlapie slonce ?
> od ilu jest bloker ,bo chcialam na twarz czy 40 to juz bloker?

Dwie osoby napisaly ci, ze albo krem z filtrami, albo krem-bloker.
Przy 20, 30 i 40 zlapiesz slonce, przy 60 i 100 tez zlapiesz slonce,
przy blokerze nie, bo blokuje. Jesli chcesz sie opalic, wzielabym przy
mocnym sloncu 30 na cialo, 40 na twarz, jesli ulegasz poparzeniom to 60.
Niech mnie wesprze ktos znajacy sie na tym lepiej, sama jestem
bialoskora i wystarcza mi przy mazurskim sloncu 15-tka.

T.

1. Data: 2004-08-05 23:46:12

Od: RusH <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylwia" <s...@k...pl> wrote :

> ale chcac opalic cialo to jak uzyje np faktor 20 lub 30 to zlapie
> slonce

rownie dobrze mozesz raz wyjsc bez niczego, a potem sie smarowac caly
czas blokerem, nie wazne czy wyfiltrujesz UVB czy nie, slonce i tak
jest szkodliwe .. a potem sie umiera :)

Pozdrawiam.

1. Data: 2004-08-06 01:04:12

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

RusH wrote:

> rownie dobrze mozesz raz wyjsc bez niczego, a potem sie smarowac caly
> czas blokerem, nie wazne czy wyfiltrujesz UVB czy nie, slonce i tak
> jest szkodliwe .. a potem sie umiera :)

Rownie dobrze mozesz raz zjesc czekoladke a potem w ogole nie jesc
slodyczy, niewazne, czy spalisz weglowodany czy nie, czekoladka i tak
jest szkodliwa...a potem sie umiera.

Khhhrrr.

T.

1. Data: 2004-08-08 00:09:33

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem blondynka jasna karnacja (piegi),
a przy takiej karnacji pojawia się u ciebie opalenizna, czy tylko
zaczerwienienie/poparzenie?

> wyjezdzam i skora bedzie narazona na
> duze slonce
nie mniej niż spf40. a jeśli kupisz wyższy to też dobrze, szczególnie, jeśli
słońce łatwo cię parzy

ogólnie im wyższy faktor tym mniejsza szansa na
poparzenie/piegi/przebarwienia i na opaleniznę; ale nawet przy spf 60 można
się opalić lub nawet poparzyć(duże słońce+ niesolidne stosowanie filtra)

byly sobie kredki Rimmela ;)
sucha cera - facet :)
sucha cera - facet :)
SAUNA-pierwsze kroki.. jak??