Re: do pań z szydełkiem

1. Data: 2002-08-22 10:51:28

Temat: Re: do pań z szydełkiem
Od: "ilosta" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! Chciałabym bardzo podziękować wszystkim Paniom za odzew i
podzielenie się wiadomościami. Jestem mile zaskoczona. Dziękuję na początek
Pusi i Wkn .Pusiu! kiedy ja to wszystko zrobię przy 8-miesięcznym
bobasku?????????
Ps. Do Eulalii i Gawuli wkrótce się uśmiechnę po wzory.

1. Data: 2002-08-22 15:58:09

Temat: Odp: do pań z szydełkiem
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Ilosto!
Jako,ze Wkn pojechała sobie w sina dal ,a Twoj post wskazuje,ze dostalas od
niej wzorki mam pytanie-PODZIELISZ się???
A inne panie baaardzo prosze,jesli macie jakies proste wzorki moge
poprosic???

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
a...@p...fm

Pliki .ace
co ze spotkaniem w Poznaniu?
Co to za mulina???
Re: serwerk ze wzorami - czy jest gdzies takowy?
papierowa kanwa