do pań z szydełkiem

1. Data: 2002-08-23 08:15:22

Temat: do pań z szydełkiem
Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie, ja ciągle o tym szydełku, uczę się dopiero i mam trudności
z odszyfrowaniem pewnych pojęć z opisów wzorów, czy któraś z Was mogłaby mi
pomóc?: np.3o zwrotne i przerabiać ściegiem siatkowym, 1sł.-to słupek, ale
jak on wygląda w praktyce?albo sł. wkłuty?. dla doświadczonych
"szydełkowiczek" to pewnie śmieszne, ale mnie ogarnia rozpacz, bo bardzo
chcę się nauczyć a znikąd pomocy. jestem z sosnowca, a może któraś z Pań
mieszka w okolicy i zdecyduje się na przeprowadzenie szybkiego kursu?
dziękuję i pozdrawiam, kasia.

1. Data: 2002-08-23 11:27:09

Temat: Re: do pań z szydełkiem
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli trzeba kursik do jest tutaj:
http://strony.wp.pl/wp/tomella2/szydelko.htm
3o zwrotne, to 3 oczka łańcuszka, które na początku nowego rzędu zastępują
pierwszy słupek.
Zaś słupek znajdziesz w kursie pod podanym adresem.
Gocha

Kubuś i tygrysek
koniec urlopu
zgrupowanie