do prostownicy - wlosy mokre czy suche?

1. Data: 2006-05-26 17:49:02

Temat: do prostownicy - wlosy mokre czy suche?
Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - jak w temacie - prostujecie włosy suche, wysuszone suszarką czy
mokre, prosto od mycia?
Jakich preparatów uzywacie do stylizacji i ochrony przed ciepłem?

pozdrawiam
aga

2. Data: 2006-05-26 19:42:06

Temat: Re: do prostownicy - wlosy mokre czy suche?
Od: Agatka <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
> [...]
> mokre, prosto od mycia?
> Jakich preparatów uzywacie do stylizacji i ochrony przed ciepłem?

oczywiscie ze suche ! A ja nie stosuje niczego tylko mam prostownice z
para wodna zeby nie niszczyla tak bardzo wlosow!

3. Data: 2006-05-27 06:53:52

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja prostuje w zaasadzie tyko koncowki wlosow i przed prostowaem wcieram w
nie troche wosku co zapobiega wysuszeniu..

pzdr

4. Data: 2006-05-28 00:08:06

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatka" <A...@w...pl> wrote in message

> oczywiscie ze suche !

No nie takie oczywiscie, bo sa tez prostownice, ktore umozliwiaja
prostowanie na mokro (np. Babyliss).

s_s

5. Data: 2006-05-28 17:01:53

Od: "rbe" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

ja jeżeli już (a bardzo rzadko) prostuje włosy to tylko na sucho.

Pozdrawiam

6. Data: 2006-05-30 13:01:55

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mam taka prostownice Babyliss, ale prostuje tylko po wysuszeniu.
Poza tym przy suszeniu wyciagam wlosy na szczotke. Wtedy prostowanie
jest latwiejsze i mniej szkodliwe (szczególnie przy kreconych
wlosach).

7. Data: 2006-06-07 10:23:08

Od: "Karolcia" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś odzywki z avonu
> [...]
> czy mokre, prosto od mycia?
> Jakich preparatów uzywacie do stylizacji i ochrony przed ciepłem?

Czy elastan to to samo co spandex?
krem anty-cellulitowy bez efektu chlodzenia
Wzdecia??
Jaki dlugosc rekawa w garniturze?
Informacje/artykuły