do siwej i nie tylko:-)

81. Data: 2007-09-21 15:31:36

Temat: Re: do siwej i nie tylko:-)
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska <a...@g...pl> napisał(a):

> Lepiej niech dmucha na zimne :))) i uczy sie od "doswiadczonej" kolezanki,
> posiadaczki niepokornego dziecka, ktora co i rusz musi gasic zarzewie
> konfliktow z nauczycielami, spowodowanych charakterem indywidualistki. Moj
> problem ma sie do problemu Marty jak piesc do nosa, ale mam duzo doswiadczen
> jako rodzic niepokornego i "obłatkowanego" dzieciaka.

No.

--
s i w a
zaskakująco zgodna

82. Data: 2007-09-21 15:47:22

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> No ja to wyperswadowałam. I włosy ma wiązać.

A ja się nie starałam, to sprawa wymagań szkoły.
Jak szkoła się zgadza - to czemu ja mam wychodzić przed orkiestrę ?

(to liceum katolickie :-> )

Pozdrowienia

Basia

83. Data: 2007-09-21 15:48:18

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Możesz zmienić szkołę na taką z tradycjami kaszunskimi.

? Jakie to?

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

84. Data: 2007-09-21 15:51:06

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Poważnie? Do żadnej pracy?
> Mówię o umysłowej-luzackiej -- typu redakcje, agencje reklamowe,
> takie, tam.

Chyba informatycy chodzą w byle czym.

Czytałam fajną książkę "e-mailem z Doliny Krzemowej" i nic nie było o
garniturach, a właśnie o luzie w pracy, przy jednoczesnym bywa nocowaniu w
tej pracy, jak projekt jest na finiszu.

Pozdrowienia

Basia

85. Data: 2007-09-21 15:53:28

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Aghrrrrrr! Nawet mi nie mów! Czy ktoś w Polsce w ogóle sprzedaje obuwie
> na BIAŁEJ podeszwie inne niż trampki?!

Obuwie gimnastyczne w Decathlonie. Czarne z białą podeszwą.

Marzena

86. Data: 2007-09-21 16:36:32

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> Dodaj to tropu takie hasła jak inicjacja, cezura, rytuał i symbole; ich
> rolę w budowaniu więzi społecznych. Może będzie łatwiej, jak zestawisz z
> jakimś akceptowanym przez siebie odpowiednikiem: przyrzeczenie harcerskie,
> Pierwsza Komunia?

No właśnie - mi się nasunęła obietnica zuchowa.

Kiedyś (100 lat temu) prowadziłam drużynę zuchową i do dziś pamiętam jak
dzieciaki (właśnie 7-10 latki) byly przejęte ceremonią.
A przecież ktoś z dorosłych mógl powiedzieć "jaka to glupota, chodzi się po
ciemku po korytarzach szkoły, wykonuje jakieś bezsensowne czynności" (np.
trzeba było zjeść łyżeczkę soli pomieszanej z cukrem).

E co tu dużo gadać. Ja stara baba i moi koledzy jeszcze starsze chłopy
zawsze czujemy łezkę pod powieką, jak ktoś z naszych kumpli uroczyście przy
ognisku dostaje "blachę" przewodnicką, a jego uroczyście podpisane
przyrzeczenie pali się w ogniu.

Czy to tylko ja jestem taka sentymentalna ?

Pozdrowienia

Basia

87. Data: 2007-09-21 18:15:24

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 21 Sep 2007 14:44:02 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <shure1@nospam_o2.pl> i powiedziała:

> Coraz bardziej się cieszę, że nie mieszkam w USA ;)

Bo jest USA, co to o nim opowiada Iwon(k)a, i USA, w którym się chodzi
do pracy w dżinsach (firma TŻ w San Mateo). W oddziale firmy w Nowym
Jorku pracują Żydzi, z których jeden chodzi zawsze w mycce (czy jak się
tam ta czapeczka nazywa), ale nie wyciągałabym z tego jakichś
specjalnych wniosków. Tak samo jak z tego, że w mojej firmie można
przyjść nawet we piżamie, a w firmie piętro wyżej wszyscy chodzą w
garniturach i kostiumach.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

88. Data: 2007-09-21 18:53:07

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "siwa" :

> Chyba informatycy chodzą w byle czym.

Moj maz informatyk zdecydowanie nie w byle czym tylko w garniturze:-) On
narzeka a mi sie podoba:-)

Marta

89. Data: 2007-09-21 18:55:46

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> A zapytałas dlaczego tak uważa?

Bo jest duzy i dla niego jakies tam pasowanie kredka jest dziwne, bo nie
podoba sie jemu taka czapka i bedzie dziwnie wygladal, i po co ma przysiegac
ze bedzie uczniem jak juz nim jest od trzech tygodni.

Marta

90. Data: 2007-09-21 18:56:07

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości