do skakanki

1. Data: 2002-10-30 21:57:37

Temat: do skakanki
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Sprawozdanie po wyprobowaniu nowych zakupow w domu.
Pomadka palomy(3d Liquid lipstick) na poczatku mnie przerazila. Jakos
strasznie jasna i dziwnie wyglada. Ale jak ja zostawilam chwile na ustac to
bardzo ciekawie sie wyrownala i calkiem calkiem mi sie poboba chociaz do
brazow jej daleko-raczej srebrny kolor przypomina.
Lakier joko(nr35) jest rewelacyjny. Kolorek ma strasznie delikatny i
suptelny i naprawde piekny. Przy tym swietnie sie rozprowadza i wyglada na
dosc trwaly. :-)

A fluid tez jest rewelacyjny(Mariza oil free). Swietnie sie wchlania i jakby
wogole go na skorze nie bylo. Dla porownania potraktowalam nim jeden
policzek a drugi zostawilam jak byl;-) I bardzo ladnie wyglada Juz mam tylko
taki ladny naturalnie lekko zaczerwieniony kolorek a nie mocne rumience
jakie mi zostaly po tym wchodzeniu i wychodzeniu z goracych sklepow:-)
Dziekuje baaaaaaaaaaardzo za wspolne zakupy;-) Jak to fajnie "wycisnac" ze
skakanki jej tajniki urody;-)
Juz bede czekala na nastepne zakupy;-) Tylko znowu troche kaski trzeba
uzbierac:-)
Kropelka

Uwagi by Ciacho:
Droga skakaneczko (tylko uwazaj na nozki bo wiesz... kozka sie przeskakala i
co miala?) dziekuje za poprawianie humorku mojej Gusi ;}}}

1. Data: 2002-10-30 22:04:07

Temat: Re: do skakanki
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo ciekawie sie wyrownala i calkiem calkiem mi sie poboba chociaz do
> brazow jej daleko-raczej srebrny kolor przypomina.

A gdzie ją kupiłaś i za ile?

Hanuś

1. Data: 2002-10-31 06:00:13

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| bardzo ciekawie sie wyrownala i calkiem calkiem mi sie poboba chociaz do
| brazow jej daleko-raczej srebrny kolor przypomina.

A który masz kolor? Bo ja kupiłam 02 i właśnie jest taki srebrny.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-31 08:28:31

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie mialam pytac jak wrazenia.:)

> brazow jej daleko-raczej srebrny kolor przypomina.

Ale Tobie powinno byc ladnie w jasnym, chlodnym kolorze:)
A ten pedzelek jest wygodny?

> Lakier joko(nr35) jest rewelacyjny. Kolorek ma strasznie delikatny i
> suptelny i naprawde piekny. Przy tym swietnie sie rozprowadza i wyglada na
> dosc trwaly. :-)

Jest dosc trwaly. Przy dobrych wiatrach 5 dni sie trzyma.
To jest wogole dobra i smied=sznie tania firma tylko puder w kamieniu jest
fatalny.
Poza tym wszystko od nich mozna brac w ciemno, nawet tusze do rzes.

> [...]
> wogole go na skorze nie bylo. Dla porownania potraktowalam nim jeden
> policzek a drugi zostawilam jak byl;-) I bardzo ladnie wyglada

No wlasnie tego bylam najbardziej ciekawa:)
Ja jestem cala szczesliwa ze znowu go sobie kupilam,, dzisiaj rano sie
wysmarowalam najpierw zielonym, potem porcelanowym i tak mi sie wydaje ze
moj Oriflame dluuugo poczeka zanim go znowu zaczne uzywac.
Jest taki naturalny ze bardziej juz byc nie moze:)

> Dziekuje baaaaaaaaaaardzo za wspolne zakupy;-) Jak to fajnie "wycisnac" ze
> skakanki jej tajniki urody;-)

Tajniki czego?:))) hehe
No ale ja tez sie ciesze jak nie wiem co, gdyby nie Ty to pewnie bym w zyciu
nie kupila sobie rozu do twarzy nie mowiac juz o powrocie do marizy:)

A ja wrocilam do domu i czekal na mnie komplet probek z Erisa i Efektimy:)
I Efektima jest super:)
I dzieki za ta Vichy, nie wiem kiedy ja to wszystko zuzyje. Moj chlopak sie
napieprza ze zyje z wyludzania probek hyhy

> Juz bede czekala na nastepne zakupy;-)

Ojjj ja tez....

> Uwagi by Ciacho:
> Droga skakaneczko (tylko uwazaj na nozki bo wiesz... kozka sie przeskakala
> co miala?) dziekuje za poprawianie humorku mojej Gusi ;}}}

Polecam sie na przyszlosc, Ona tez mi poprawila humor.
W moim wieku juz sie nie skacze, ten nick to wspomnienie z mlodosci:PPP

1. Data: 2002-10-31 09:38:09

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moj Oriflame dluuugo poczeka zanim go znowu zaczne uzywac.
> Jest taki naturalny ze bardziej juz byc nie moze:)

dziewczeta, co to jest ta mariza? juz ktos gdzies kiedys wspominal...co
to za firma? gdzie ja mozna kupic? co ma dobrego? za ile? i dlaczego
"porcelanowy" fluid?????

uf :)

aaaa, nie wiecie, czy plaza jest 1go lub 2go otwarta?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-31 09:38:57

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> "> Pomadka palomy(3d Liquid lipstick) na poczatku mnie przerazila. Jakos
>
> A gdzie ją kupiłaś i za ile?

W sklepie na koncu Batorego. A kosztowala kolo 15 zl. I naprawde fajna
jest:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-31 09:40:22

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A który masz kolor? Bo ja kupiłam 02 i właśnie jest taki srebrny.
ja mam 01
I na opakowaniu wyglada jak taki delikatny braz... capucino czy cos w tym
rodzaju. A na ustach bardzo srebrzysty jest. Ale i tak swietny.
Kropelka

1. Data: 2002-10-31 09:46:04

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczeta, co to jest ta mariza? juz ktos gdzies kiedys wspominal...co
> to za firma? gdzie ja mozna kupic? co ma dobrego? za ile? i dlaczego
> "porcelanowy" fluid?????

Fluid beztluszczowy Mariza za 9 zlotych mozna go kupic na Batorego w
sklepiku w ktorym sa rozne cuda, ktorych nie ma gdzie indziej.
I pani, ktora przetrwala Kropelkowy i moj nalot (z powrotami bo pamiec
ludzka zawodna jest;) )
A porcelanowy - kolor sie tak nazywa:)
Kropelka ma egzotyczny - taki cieply, jasny kolorek.

Kaska

1. Data: 2002-10-31 09:49:01

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie mialam pytac jak wrazenia.:)
Wrazenia super:-)

> Ale Tobie powinno byc ladnie w jasnym, chlodnym kolorze:)
> A ten pedzelek jest wygodny?

Tak? Ja nawet nie wiem czy chlodne czy cieple kolory powinnam uzywac. Ale co
tam. Pomadka mi sie podoba i ladnie wyglada.
Pedzelek wygodny nawet bardzo. Chociaz taka gabeczka na patyczku (nie wiem
jak to sie fachowo nazywa) wygodniej mi sie naklada.

> [...]
> fatalny.
> Poza tym wszystko od nich mozna brac w ciemno, nawet tusze do rzes.

No to super:-) Pewnie poeksperymentuje z cieniami jeszcze od nich. Tylko juz
nie wiem jakie kolory mam wymyslac hehehe.Moze czerwony:-)
A nie wiesz czy maja bordowy tusz?
o wlasnie... a propos tuszu. Wczoraj jak wracalam do domu (jeszcze wstapilam
po TZ i razem wracalismy) zahaczylismy o empik. No i oczywiscie o dzial z
kosmetykami tez. I znalazlam bordowy tusz-Art deco. Nawet nie byl wysuszony
i nadawal sie do uzytku. Tylko jakos nie moglam sie nim wypackac bo mialam
juz czarny na oczach a druga warstwa za cholere nie chciala sie nalozyc.

> [...]
> moj Oriflame dluuugo poczeka zanim go znowu zaczne uzywac.
> Jest taki naturalny ze bardziej juz byc nie moze:)

No to ja tak samo rano:-) I mysle ze Margaret Astor poczeka kolejne kilka
miesiecy na zuzycie do konca:-) Fajnie ze wogole go nie czuc nawet w dotyku.
Buzia jest jedynie gladsza troche a tak to zupelnie jakby nic na niej nie
bylo.

> [...]
sie
> napieprza ze zyje z wyludzania probek hyhy
U mnie tez juz sie stosik zbiera:-)
A co to ta Efektima? Pierwsze slysze albo mnie juz skleroza dopada:-)

Kropelka

1. Data: 2002-10-31 10:00:42

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to super:-) Pewnie poeksperymentuje z cieniami jeszcze od nich. Tylko
juz
> nie wiem jakie kolory mam wymyslac hehehe.Moze czerwony:-)
> A nie wiesz czy maja bordowy tusz?

Nie maja bordowych tuszow:(
Ale kolory cieni bardzo fajne, zywe, tylko jest taka seria - w dosc duzych
pudeleczkach potrojne cienie ale w jednym "kawalku", nie rozdzielone
plastikiem - to jest seria "letnia" I te kolory sa zywe w pudeleczku a na
powiece takie rozwodnione, delikatne.

> A co to ta Efektima? Pierwsze slysze albo mnie juz skleroza dopada:-)

Polska firma, ktora robi swietne kosmetyki dla kobiet od trzydziestki wzwyz
Mi co prawda brakuje 5 lat ale i tak sobie kupie bo sa swietne.

Skakaśka

peeling enzymatyczny
próbki z Sorai?
cienie- Sephora
Ratunku!! Maseczka!!
CAŁKIEM NIE NA TEMAT-ALE ZA TO PYSZNA ZUPA W 5 MINUT !!!!!