do smarowania, cos konkretnego

1. Data: 2006-06-13 20:49:04

Temat: do smarowania, cos konkretnego
Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

mianowicie,
kiedy maslem chwilowo jestem nasycony, a cos oleistego za mna chodzi,
jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna
domieszka masla.

pozdro.

2. Data: 2006-06-13 20:53:58

Temat: Re: do smarowania, cos konkretnego
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Chesky wrote:

> [...]
> jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
> w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna

Dobry chlebek posmarowany olejem z pestek dyni jest pycha. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2006-06-13 21:07:28

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 13 juin 2006 ? 22:49:04, dans <e6n8df$8ti$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> [...]
> jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
> w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna

Zwykly domowy majonez powinien zaspokoic twe potrzeby.

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2006-06-13 23:11:55

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e6n8df$8ti$1@atlantis.news.tpi.pl, Chesky wrote:
> [...]
> jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
> w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna

Katalończycy smarują chleb oliwą i pomidorem. Osobiście uważam smarowanie
chleba pomidorem za marnotrawstwo, ale jak można pomidorami rzucać w byki,
to w sumie już lepiej smarować.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

5. Data: 2006-06-14 00:21:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chesky" <c...@c...com> wrote in message
> [...]
> jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
> w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna

majonez, oliwa plus natarcie czosnkiem, ser bialy, serek topiony,
pasztet, no tak ale to nie oleiste ;))

iwon(k)a

6. Data: 2006-06-14 02:22:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "Chesky" <c...@c...com> wrote in message
>
> majonez, oliwa plus natarcie czosnkiem, ser bialy, serek topiony,
> pasztet, no tak ale to nie oleiste ;))
>
> iwon(k)a

Boczek pokroić w plastry i obsmażyć na patelence, plastry ułożyć na chlebie
i zjeść. Na goracy smalec położyć kromkę chleba, aby naciągnęła - zjeść na
ciepło. Można zapić setką.

7. Data: 2006-06-14 07:37:23

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> Zwykly domowy majonez powinien zaspokoic twe potrzeby.

wlasnie, zapomnialem napisac ze podjadaniem majonezu
lyzeczka tez juz czasem jestem przesycony.. a raczej zoltkiem.

-

8. Data: 2006-06-14 08:45:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky wrote:

> [...]
> jesli macie cos sprawdzonego lub mozecie polecic do smarowania -
> w miare mozliwosci jak najmniej utwardzonego i zerowa lub minimalna

Zmielony boczek wędzony, a jak ma być mniej tłuste to zmielona
smażona watróbka pomieszana z również zmielonym jajkiem na twardo.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-06-14 10:02:07

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]

dzieki wszystkim za propozycje ale chodzilo mi bardziej o OLEISTE,
nie bez powodu mam czasem masla lub majonezu po dziurki :)
interesuje mnie cos z zerowa iloscia cholesterolu...
olej z pestek dyni calkiem ok propozycja, musze sprobowac.

-

10. Data: 2006-06-14 10:14:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje mnie cos z zerowa iloscia cholesterolu...
> olej z pestek dyni calkiem ok propozycja, musze sprobowac.

Powiem jedno debilne żądania. Kup sobie olej parafinowy - nie będziesz miał
cholesterolu.

Witam serdecznie
piniole - skąd?
Jakby co