do specjalisty z zakresu ginekologii

1. Data: 2002-09-03 12:20:53

Temat: do specjalisty z zakresu ginekologii
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kad pamietam cierpie na bardzo silne bole okresowe. do tej pory mialam
wycinana cyste na jajniku, bylam leczona na endometrioze, ale bole nie
ustaly (mam 23 lata). zadne tabletki antykoncepcyjne nie zmniejszaja
objawow, a z lekow przeciwbolowych tylko tramal dziala, na ktory okazalo sie
ze jestem uczulona i nie moge go wiecej zazywac. Ostatnio bylam u
ginekologa.
A wiec po zbadaniu mnie powiedzial ze jestem trudnym przypadkiem, ze to
dziwne ze nic mi nie pomaga,ze zadne leki anty nie dzialaja, tzn nie
zmniejszaja objawow, zlecil mi badania (w tym na raka jajnika), powiedzial
mi ze nie przepisze mi zadnych lekow przeciwbolowych bo to nie ma sensu i
kazal mi przyjsc (tzn doczolgac sie z bolem) do niego podczas okresu i wtedy
zobaczy jak sie sprawa ma, najwyzej wtedy mi da cos domiesniowo lub dozylnie
przecwibolowego. po za tym powiedzial ze mozna by bylo zrobic histopatologie
i laparoskopie (ktora kosztuje od 2500 do 3000zl), zeby zobaczyc macice, jak
w srodku wyglada ( bo na usg nie da sie tego zobaczyc)i ewentualnie cos tam
przeciac, ale i to mi nie daje gwrancji ze bole ustana. wiec mam sie nad
czym zastanawiac, bo jak by nie bylo to droga operacja, ktora nie daje
zadnych gwarancji (ale chocby ze wzgl na koszty i tak narazi nie
skorzystam). ale narazie zobaczymy co powie nastepnym razem jak do niego
pojde i mnie zbada. Prawdopodobnie przepisze mi 10x mocniejsze leki (niz
danazol, ktory bralam na endometrioze), ktore wstrzymaja okres, zebym nie
musiala tak cierpiec. Co mam o tym wszystkim myslec?

2. Data: 2002-09-04 04:40:03

Temat: Re: do specjalisty z zakresu ginekologii
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorita wrote:ciach

> [...]
> przeciac, ale i to mi nie daje gwrancji ze bole ustana. wiec mam sie nad
> czym zastanawiac, bo jak by nie bylo to droga operacja,

ciach

Sorry ale czegos tu nie rozumiem. Dlaczego masz placic za laparo taka
kwote? Nie jestes ubezpieczona?
Vlad

3. Data: 2002-09-04 06:51:42

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vlad" <v...@p...com> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> ciach
>
> Sorry ale czegos tu nie rozumiem. Dlaczego masz placic za laparo taka

Jestem ubezpieczona, hm... w takim razie przy nastepnej wizycie musze sie go
zapytac dlaczego mialabym placic i to tyle. \nie wiem, moze to dlatego ze
ten zabieg nie jest konieczny, ze to moj wybor? W kazdym razie na pewno
zapytam.

4. Data: 2002-09-04 08:13:39

Od: wg <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorita napisał(a):

> Jestem ubezpieczona, hm... w takim razie przy nastepnej wizycie musze sie go
> zapytac dlaczego mialabym placic i to tyle. \nie wiem, moze to dlatego ze
> ten zabieg nie jest konieczny, ze to moj wybor?

Hi.
Cena laparoskopii diagnostycznej oscyluje w prywatnym osrodku na Slasku
ok.1800zl.
Jezeli pacjent/ka ma skierowanie na zabieg i zglasza sie do osrodka majacego
kontrakt z kasa to zabieg jest wykonywany w ramach ubezpieczena. Oczywiscie moze
okazac sie ze kontrakt zostal wyczerpany - wtedy jest on platny.
Vlad

[WAW] Vitaminy Polyvisol
Kolki u dzidzi
plamy pigmentowe