laparoskop pomocy!!!

1. Data: 2002-09-03 08:58:59

Temat: laparoskop pomocy!!!
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czy ktos z was miał zabieg laparoskopowy ginekologiczny>
Bardzo proszę o kontakt! Beata

2. Data: 2002-09-03 11:04:10

Temat: Re: laparoskop pomocy!!!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
> Czy ktos z was miał zabieg laparoskopowy ginekologiczny>
> Bardzo proszę o kontakt! Beata

miec nie mialem, ale pare robilem... w przy niezliczonej ilosci
asystowalem...
cos sie stalo?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-09-03 12:13:13

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miec nie mialem, ale pare robilem... w przy niezliczonej ilosci
> asystowalem...
> cos sie stalo?
>
> --
>
> WaldiM
>

> witaj ja mialam robiona laparoskopie i mowie Ci nie ma sie czego bac, fakt
ze po zabiegu pare dni boli w miejscach naciecia, ale ogolnie jest to
bezpieczny zabieg pod narkoza. Ze szpitala wyhodzisz po 3, 4 dniach.

pozdrawiam
dorita

4. Data: 2002-09-03 20:33:04

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z was miał zabieg laparoskopowy ginekologiczny>

Ja tez mialam laparoskopie, w grudniu ubieglego roku. Naprawde nie ma sie
czego bac. Blizn ( a wlasciwie malenkich naciec) juz nie widac, za to mam
nowy, piekny pepek :))) (dwa szwy byly w pepku)
Operacja byla we wtorek, a juz w czwartek bylam w domu.
Tak, ze niczym sie nie przejmuj :)
Pozdrawiam,
Livia

Szybkosc rosniecia włosow :)?