Mam zly humor

1. Data: 2000-11-09 19:06:23

Temat: Mam zly humor
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie chuje jebane!!!!!!!!!
Jestem dzisiaj wkurwiona, moze ktos chce mi zajebac? Kurwa mac, mam kurwa
takie przerabane zycie, ze idzie sie tylko zaciukac. Kto z bywajacych tutaj
chui pomoze mi urzeczywistnic moje marzenia i zdechnac, kurwa zdechnac,
kopnac w ten pierdolony kalendarz!!! Kurwa, a teraz pierdolona jestem
zmuszona wysluchiwac tego sukinsyna Iglesiasa :-(. Jebany skurwiel z
wielkim, wstretnym bomblem. Zabije skurwiela, zabije chama, bo jest jebany
jak ci wszyscy popierdolone kutasy na tym jebanym i pokickanym na maksa
swiecie. No kurwa, kurwa jakie to wszystkie takie jebane jest, ze kurwa,
kurwa i chuj pierdolony i kurwa, kurwa, kurwa i kurwa. Bede teraz caly czas
kurwowac, zeby Was wszystkim chujom jebanym spieprzyc te Wasze popierdolenie
dobre humorki, Wy glizdy jebane, Wy kurwa sukinkoty. Jak Wam nie wstyd zyc?
Pojebalo Was? Tak bardzo kurwa lubicie sie meczyc? To ja Wam zajebie chuje,
tylko podajcie te swoje jebane adresy i Wam wszystkim dupy z nog powyrywam,
zajebie Wam pojebanym, tak zajebie, ze sie wszyscy obsracie na rzadko,
takimi wstretnymi gownami w kolorze zoltym, pomieszanym z czerwowym. No i co
kurwa? Ja Wam zapierdole kurwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kurwa, kurwa tralala, ja
umiem przeklinam i kurwa, kurwa, kurwa. Ja wiem, ze Wy lubicie jak
przeklinam, tylko sie kurwa nie chcecie do tego przyznac, bo sami nie
potraficie byc tacy pojebani jak ja, bo Wy kurwa zwazacie uwage na jakas tam
popierdolona netykiete, Wy kurwa chuje, Wy chuje, CHUJE, CHUJE i WUJKOJEBCY,
wy KURWY, PIZDY itd. Precz, na szubienice spierdalajcie!!!!!!! Boicie sie
kurwa chuje smierci?
Pocharzam
Ania

1. Data: 2000-11-09 21:35:36

Temat: Re: Mam zly humor
Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
WUJKOJEBCY,
> wy KURWY, PIZDY itd. Precz, na szubienice spierdalajcie!!!!!!!
spoko.......dluzej pozyjesz;)

>Boicie sie
> kurwa chuje smierci?
> Pocharzam
> Ania
ja sie nie boje:)))))
widze ze nie mozesz sie doczekac aby zobaczyc co jest
po drugiej stronie....o ile takowa istnieje;)

pozdrawiam
sumbionista

1. Data: 2000-11-09 22:30:20

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Nov 2000 20:06:23 +0100, "Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote:

>Witajcie chuje jebane!!!!!!!!!

Czesc Aniu, a moze napisalabys lepiej cos o swojej milosci?
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-10 03:52:59

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sie nie boje:)))))
> widze ze nie mozesz sie doczekac aby zobaczyc co jest
> po drugiej stronie....o ile takowa istnieje;)

ziemia? piasek? robaki?

1. Data: 2000-11-10 08:10:51

Temat: Re: do symbionisty
Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Miły - nie po to robiłam blok na Anie i jej różne wcielenia, żeby
odczytywać
> jej posty w cytatach.
> Naucz się ciąć - zwłaszcza wulgaryzmy. Chyba, że Cię ten styl bawi -
uprzedź
> proszę.
> Po prostu zrobię blok na Ciebie i będę się więcej czepiała. Ewa.

aleszzzzzz nie ma sprawy:-)
bede ciolll ile wlezie....

pozdrawiam serdecznie
symbionista
Boga nie ma - jest tylko sumienie. (Fiodor Dostojewski)

1. Data: 2000-11-10 08:39:10

Od: "Tiomi" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Znowu atak epilepsji ?

1. Data: 2000-11-10 09:04:42

Od: "Dorota" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ueshu$bil$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kopnac w ten pierdolony kalendarz!!! Kurwa, a teraz pierdolona jestem
> zmuszona wysluchiwac tego sukinsyna Iglesiasa :-(.

Widzę, że ktoś pomylił się chyba z wyborem grupy, bo to psychologia, a
nie leczenie psychiatryczne.
Mimo to, życzę poprawy zdrowia !!!
Dorota

1. Data: 2000-11-10 09:47:25

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sie nie boje:)))))

To masz pecha.

> widze ze nie mozesz sie doczekac aby zobaczyc co jest
> po drugiej stronie....o ile takowa istnieje;)

Nie istnieje.
Ania

1. Data: 2000-11-10 09:50:52

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Aniu, a moze napisalabys lepiej cos o swojej milosci?

Swojej milosci juz nie widzialam prawie tydzien czasu :-(. Chyba przerzuce
sie na kumpelki chlopaka, codziennie go widze i to po pare godzin, jest
spoko, odlotowo przystojny, no i w odpowiednim wieku, bo ma 19 lat. A
zreszta ja jego nie chce :-(. Chce miec swiety spokoj, chce byc z dala od
facetow, bo wszyscy sa wkurwiajacy. Jestem taka smutna :-(.
Ania

1. Data: 2000-11-10 09:52:24

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że ktoś pomylił się chyba z wyborem grupy, bo to psychologia, a
> nie leczenie psychiatryczne.
> Mimo to, życzę poprawy zdrowia !!!

Spierdalaj. Nic mi nie dolega, po prostu nie jestem takim popierdolonym
sztywniakiem jak Ty!!!! Jestem sex bomba, z fajnymi cycuszkami i ladna
buzia.
Ania

Problem z wybuchami wściekłości!
Alicja z jakiejś tam krainy..........