do użytkoników piekarnika EOB6637

1. Data: 2006-03-05 18:31:15

Temat: do użytkoników piekarnika EOB6637
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
dzisiaj po raz pierwszy korzystałam ze swojego nowego piekarnika i
chciałabym upewnić się, że wszystko jest OK.

Otóż piekarnik bardzo zachodzi parą. Gdy otwieram go para się skrapla (ale
w nienormalnych dla mnie ilościach) We wcześniejszym piekarniku nic takiego
mi sie nie zdarzyło dlatego nie wiem czy to normalne - czy powinnam się
martwić czy tak też powinno być w tych piekarnikach??

bardzo proszę o odpowiedzi

Ewelina

2. Data: 2006-03-06 10:42:39

Temat: Re: do użytkoników piekarnika EOB6637
Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl wrote:

> [...]
> takiego mi sie nie zdarzyło dlatego nie wiem czy to normalne - czy
> powinnam się martwić czy tak też powinno być w tych piekarnikach??

gorenje tak?
ja tez tak mam, tz po zakonczeniu pieczenia pozostawiam jeszcze wlaczone
swiatlo, dzieki czemu wydmuch dziala - potem wylaczam i zachodzenie para
nie wystepuje
no, moze troche przy temp. > 220st

Sierp

3. Data: 2006-03-06 16:01:20

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi sie nie zdarzyło dlatego nie wiem czy to normalne - czy powinnam się
> martwić czy tak też powinno być w tych piekarnikach??

Napisałaś, że korzystałas pierwszy raz. Może jest to sprawa
pierwszego, "technologicznego" wygrzania? Przynajmniej takie coś zalecono w
instrukcji mojego (innej firmy) - przez godzinę, w temperaturze około bodajże
220stC. Jakkolwiek wtedy (ani potem) pary nie zauważyłem - raczej
zapachy "fabryczne", troche moze nieco przypominajace swąd plastiku, itp.,
ktore po wygrzaniu bezpowrotnie mam nadzieję ustapiły.

pozdrawiam

Stanley

4. Data: 2006-03-06 19:04:10

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> gorenje tak?

nie
electrolux:)

5. Data: 2006-03-06 19:06:21

Temat: Re: do użytkoników piekarnika electrolux EOB6637 (was: do użytkoników piekarnika EOB6637)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

fakt, tez pomyslalam ze to kwestia nowosci ale wole zapytac czy inni tez
tak mieli :)

pozdrawiam
Ewelina

PS. widze ze ciezko o uzytkownikow electroluxa :)

6. Data: 2006-03-06 21:07:08

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> fakt, tez pomyslalam ze to kwestia nowosci ale wole zapytac czy inni tez
> tak mieli :)

a co na to (pierwsze uruchomienie) instrukcja? Bo Cie sprawdzę - akurat do
Electroluxa chyba wszystko co produkują(wali) jest do sciagniecia z Sieci ;-)

> PS. widze ze ciezko o uzytkownikow electroluxa :)

Dlaczego? Jesli chcesz coś wiedzieć o ERN2921, ESL4131, EWT1026 - pytaj
śmiało ;-)

pozdrawiam

Stanley

7. Data: 2006-03-07 09:23:12

Temat: Re: do użytkoników piekarnika electrolux EOB6637
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał:
> [...]
> pozdrawiam
> Ewelina
> PS. widze ze ciezko o uzytkownikow electroluxa :)

Zglaszam sie :-)
Tez mam kuchenke Elektroluxa, ale nie pamietam jaki model.
Rzeczywiscie dość duzo pary ulatnia sie po otwarciu drzwiczek - dlatego po
upieczeniu zwykle zostawiam je troche uchylone - wydaje mi sie, ze to skutek
tego, ze drzwiczki piekarnika sa wrecz hermetycznie szczelne.

Pozdrowienia,
Lila

8. Data: 2006-03-22 21:53:38

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Mar 2006 20:06:21 +0100, g...@b...pl napisał(a):

po przeczytaniu instrukcji wzdłuż i wszerz okazuje się ze piekarnik
zachodzi para jesli w pobliżu znajduje się otwarte okno :)
tak tez było :)

problem jest jeszcze jeden - po otworzeniu drzwiczek to normalne, że para
skrapla się - spływa na dół piekarnika. wszystko byłoby dobrze gdyby nie
fakt, że na dole uszczelka wygląda tak jak na zdjęciu - dlatego też woda
przedostaje się na dół i cholernie brudzi mi szuflady pod spodem. na
nieszczęście szuflady są białe :(

powiedzcie czy to jest normalne?

9. Data: 2006-03-22 21:54:59

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 22:53:38 +0100, g...@b...pl napisał(a):
> Dnia Mon, 6 Mar 2006 20:06:21 +0100, g...@b...pl napisał(a):

http://img48.imageshack.us/my.php?image=w0lw.jpg link do zdjęcia :)

co sadzicie o lodowkach samsunga?
muszla klozetowa
parkieciarz - Trójmiasto
ulga remontowa
Lampa - moc zalecana 40 W, a włożyłem 60 W - czymś to grozi ?