do wszystkich pan ..........

1. Data: 2002-01-12 22:32:33

Temat: do wszystkich pan ..........
Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

do wszystkich pan, ktore same chcialyby wychowywac dziecko a nie polegac na
umiejetnosciach guwernantki

Szybko w ciążę, przed 13 stycznia!
http://info.onet.pl/441250,11,item.html

13 stycznia jest ostatnim dniem, w którym zajście w ciążę jest traktowane
według starych przepisów. Kobieta ma wtedy prawo do 26-tygodniowego urlopu
macierzyńskiego.

pozdrawiam Agnieszka:)

begin 666 0.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

1. Data: 2002-01-13 14:04:48

Temat: Odp: do wszystkich pan ..........
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag <...@...com.pl> napisała:
> do wszystkich pan...
Ago! Dlaczego tylko do pan... A jak sama pani sobie poradzi ;)
(przez podzial, czy paczkowanie ;-)
Ja tam uwazam, ze nie ma to jak milosc i swiadomosc obojga rodzicow :-)
Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-01-13 16:27:16

Temat: Re: do wszystkich pan ..........
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (przez podzial, czy paczkowanie ;-)
> Ja tam uwazam, ze nie ma to jak milosc i swiadomosc obojga rodzicow :-)

Brawo Marek!
Jednym ze standardów UE jest równość statusu płci:))) Pozdrawiam!

1. Data: 2002-01-13 19:06:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag"
> Szybko w ciążę, przed 13 stycznia!

Eeeeee tam.
W tych tematach pośpiech jest nie wskazany.

1. Data: 2002-01-13 22:21:07

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak sama pani sobie poradzi ;)
> (przez podzial, czy paczkowanie ;-)

Nie bedę orginalna, ale istnieją banki dawców wiemy czego ;-) i mężczyzna
nie jest potrzebny.
tylko gabinet zabiegowy :-( Life is brutal
Przez podziałał? po wszytkim oczywiście i poprzez różnicowanie komórek, a to
proces fenomenalny :-)

> Ja tam uwazam, ze nie ma to jak milosc i swiadomosc obojga rodzicow :-)

Hmm i coraz więcej dzieci pochodzi z mówiąc potocznie rozbitych rodzin :-(
Według mnie odpowiedzialny rodzic to nawet jeden wystarczy :-) matka lub
ojciec.
Zauważa sie jednak u dzieci tęsknotę za drugim rodzicem.

Mareczku pozdrowiona, bardzo podobają mi się twoje różowe okulary, taki
świat idealny widzisz.

masoneczka

1. Data: 2002-01-14 07:21:29

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N.

> Ago! Dlaczego tylko do pan... A jak sama pani sobie poradzi ;)
> (przez podzial, czy paczkowanie ;-)
> Ja tam uwazam, ze nie ma to jak milosc i swiadomosc obojga rodzicow :-)

Marku Drogi:)
nie bylo moim zamiarem wkladanie kija w mrowisko rodzinne, chyle czola,
gratuluje riposty, i odpowiadam na pytanie, bez mezczyzn nie bylo by ani
nawet tygodnia macierzynstwa!
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2002-01-14 09:03:56

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka <m...@p...onet.pl> napisała:
> Nie bedę orginalna, ale istnieją banki dawców wiemy czego ;-) i mężczyzna
> nie jest potrzebny.
> tylko gabinet zabiegowy :-( Life is brutal

Aneczko! Hi, hi ! Znam przyjemniejsze sposoby ;-)
Ale niech kazdy sam wybiera ;-) Nie smiem niczego narzucac ;-)

> Hmm i coraz więcej dzieci pochodzi z mówiąc potocznie rozbitych rodzin :-(

IMHO wlasnie dlatego, ze ta milosc i swiadomosc nie byly widocznie takie,
ktore dalyby dzieciom cieplą, szczesliwą i stabilną rodziną...

> Według mnie odpowiedzialny rodzic to nawet jeden wystarczy :-) matka lub
> ojciec.

Pozwol Aniu, ze pozostane przy zdecydowanie przeciwnym zdaniu.

> Mareczku pozdrowiona, bardzo podobają mi się twoje różowe okulary, taki
> świat idealny widzisz.

Moze jest w moich okularach troche "różu", ale staram sie swiat postrzegac w
miare realnie. A zycie korygowalo i bedzie korygowalo natezenie mojego
"różu". Jak go bylo za duzo, to poprostu nie dostrzegalem niektorych
przeszkod i zwyczajnie potykalem sie. I staralem sie uczyc na swoich
bledach. Jednym z wnioskow bylo zmniejszanie rozu w okularach ;-)

Usmiechnietego dnia zycze Ci Aneczko !!!
Marek

1. Data: 2002-01-14 09:07:21

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag <...@...com.pl> napisała:
> bez mezczyzn nie bylo by ani
> nawet tygodnia macierzynstwa!
Agnieszko! Sle przy okazji Twoich slow cieple zyczenia dla wszyskich Pan, by
nie zaznawaly tygodni macierzynstwa bez ukochanego mezczyzny. Wydaje mi sie,
ze jego obecnosc z miloscia moze pomagac, zarowno przez porodem, jak i po!
Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-01-14 11:56:49

Od: "ACID" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie bedę orginalna, ale istnieją banki dawców wiemy czego ;-) i mężczyzna
> nie jest potrzebny.
> tylko gabinet zabiegowy :-( Life is brutal

A skąd to "to" się tam wzięło :)
Przecież to sobie nigdzie nie rośnie :)

ACID

1. Data: 2002-01-14 11:58:28

Od: "ACID" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i proszę jak sympatycznie...

Przyłączam się do życzeń :)

ACID

> [...]
sie,
> ze jego obecnosc z miloscia moze pomagac, zarowno przez porodem, jak i po!

grupy wsparcia dla nastolatkow
Powiązania i przekalibrowania...
Kryteria oceny rysunku dziecka
RE: psychoneuroimmunologia