RE: Jedno z Was...

1. Data: 2002-01-12 14:20:31

Temat: RE: Jedno z Was...
Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Dago,

po pierwsze winnam sprostowanie
napisałam:
> [...]

pomyliłam się - miałam na mysli nie list Henryka, lecz osoby, o której
pisał
nie wiem dlaczego napisałam to co napisałam...
:-?
to tez ciekawostka;-)
tak czy owak reszta mojego listu jest jak najbardziej zgodna z tym co
napisać chciałam

> moze -
>
> Prawdę mówiąc, nie spotkałam się z czymś takim nigdy, więc nigdy też
> nikogo o to nie podejrzewam.

no to masz szczęście...
a może po prostu tego nie dostrzegasz?
ja spotkałam sie niestety z taka manipulacją (wymierzona BTW miedzy innymi
we mnie), ale dość szybko sie wyplątałam
:-)

> Poza tym to nigdy nie jest tak, że zbiera
> się pieniądze dla każdego, kto poda konto. Bo to właśnie byłoby naiwne.

a ja tu Dago nawet nie tyle o pieniadzach mówie, co o zaangazowaniu
emocjonalnym, o cieple, sercu i czasie jakie zabiera taka "emocjonalna
jemioła";-)

> A naiwne byłoby posądzanie ON o naiwność. :)) To tacy sami ludzie jak
> wszyscy. Zresztą co ja będę tłumaczyć, przecież wiesz...

heh.. ciekawe zagranie
(to tak na marginesie)
ale szczerze mówiąc nie bardzo wiem:-(
co to znaczy "To tacy sami ludzie jak wszyscy"?
poproszę "łopatką";-)

pozdrawiam
a-guniek

P.S. ta wiadomośc może przyjść dwa razy- przepraszam, mam jakieś problemy z
ałtlukiem :-((((((((((((((((

1. Data: 2002-01-12 16:38:16

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "guniek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> pomyliłam się - miałam na mysli nie list Henryka

Post Henryka donoszący na naszą grupę o poście z innej grupy. W dodatku
zmieniający wymowę tego postu.

> lecz osoby, o której
> pisał

Post w którym autorka snuje refleksje na temat własnej sytuacji i swojej
przyszłości. Czyżby był on tak oryginalny, bulwersujący, krzywdzący?

> nie wiem dlaczego napisałam to co napisałam...

Ano właśnie... Czynności pomyłkowe lustrem podświadomości? ;))))

pa :)

joa

1. Data: 2002-01-12 17:34:33

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Joa,

> [...]
>
> Post w którym autorka snuje refleksje na temat własnej sytuacji i swojej
> przyszłości. Czyżby był on tak oryginalny, bulwersujący, krzywdzący?

ani oryginalny,
ani krzywdzący (kogo???????)
bulwersujący - tak - dla mnie przynajmniej
dlaczego- to juz IMO wyjasnialam

> Ano właśnie... Czynności pomyłkowe lustrem podświadomości? ;))))

:-))))
tia
to samo przyszło mi do głowy
a napisałam "nie wiem dlaczego napisałam to co napisałam... (plus cos tam o
ciekawostce)" by sprawdzić kto zareaguje w ten sposób...
nio - może potrafisz to wyjasnić?
(o ile to wogóle ma sens, bo przeciez sam Freud pod koniec zycia w to
zwątpił...)
;-)))

> pa :)
>
> joa

pozdrawiam
a-guniek

1. Data: 2002-01-12 18:14:12

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> ani oryginalny,
> ani krzywdzący (kogo???????)

No właśnie nie wiem, ale jeśli wywołuje uczucie przykrości, to z jakiegoś
powodu.
A ja zastanawiałam się nad przyczynami oceny tego postu. Czy inaczej
mówiąc - nad próbami nadania mu jakiejś etykiety. Szczególnie, ze ten post
nie zaistniał na psp.

> a napisałam "nie wiem dlaczego napisałam to co napisałam... (plus cos tam
> ciekawostce)" by sprawdzić kto zareaguje w ten sposób...

O! Psychologię eksperymentalną uprawia się na grupie? ;)))))))

> nio - może potrafisz to wyjasnić?

Może... Ale po co?

> (o ile to wogóle ma sens, bo przeciez sam Freud pod koniec zycia w to
> zwątpił...)

W podświadomość????????!!!!!!!!!! Czy w jej manifestacje? Opowiesz o tym? ;)

pa :)

joa

1. Data: 2002-01-12 18:42:30

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Joa:

> No właśnie nie wiem, ale jeśli wywołuje uczucie przykrości, to z jakiegoś
> powodu.

No własnie ja tez nie wiem, komu jest przykro z powodu tego postu
np. we mnie wzbudza negatywne uczucia.. to fakt
ale nie uczucie przykrosci

> A ja zastanawiałam się nad przyczynami oceny tego postu. Czy inaczej
> mówiąc - nad próbami nadania mu jakiejś etykiety.

przyczyna może być taka
no, mówie tu tylko o sobie...
kiedyś ktos mną próbował manipulować, grać na moich uczuciach
i ten post jest dokładnie w tym klimacie
ogladanie swiata przez własną latarkę...
no tak...
w pewnym sensie, bo
wciąż staram sie mysleć krytycznie
czytałam post
dla mnie to "emocjonalna jemioła"...

> (plus cos tam
>
> O! Psychologię eksperymentalną uprawia się na grupie? ;)))))))

nio
nie kończę się uczyć za drzwiami uczelni...
chyba nie powinnam o tym głosno mówić...
a może to też eksperyment;-)

> Może... Ale po co?

bom ciekawska baba;-)

> W podświadomość????????!!!!!!!!!! Czy w jej manifestacje?

przyznał, ze jego wnioski były zbyt daleko posuniete
i pozbawione dostatecznie silnych przesłanek

> Opowiesz o tym? ;)

powyżej
tak w skrócie...
jest to ładnie opisane we "Wstępie do psychoanalizy" (w którymś ze wstepów -
sa dwa
heh- wstęp do wstępu)

> pa :)
>
> joa

pozdawiam
a-guniek w biegu
aaaaaaaa

1. Data: 2002-01-13 08:26:11

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> No własnie ja tez nie wiem, komu jest przykro z powodu tego postu
> np. we mnie wzbudza negatywne uczucia.. to fakt
> ale nie uczucie przykrosci

Zasugerowałam się tym, że napisałaś: "przykre wyde mi się pisanie takich
postów..." No, ale to "wydaje się" wiele tłumaczy ;)))

> ogladanie swiata przez własną latarkę...

Oczywiście - ja też oświetliłam własną latarką - i stąd pewnie nasze
rozbieżności :)

> dla mnie to "emocjonalna jemioła"...

Nawet jeśli, to jemioła ma taki sposób egzystencji. Inaczej nie potrafi.
Musi czerpać z innego organizmu. Mówię oczywiście o tej zielonej ;)

> nie kończę się uczyć za drzwiami uczelni...

Uczenie uczeniem a eksperymenty eksperymentami. Ja bym nie śmiała. Ale ja w
ogóle z tych bardziej nieśmiałych ;)

> przyznał, ze jego wnioski były zbyt daleko posuniete
> i pozbawione dostatecznie silnych przesłanek

Jakoś kojarzyłam, że to jego zwątpienie dotyczyło głównie panseksualizmu...
No, ale nie jestem na bieżąco z historią psychollogii...

pa, słoneczko, nie daj się sesji i nastrojom :)

joa

1. Data: 2002-01-14 22:11:00

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ajtne" news:a1rgil$h87$1@news.tpi.pl
> pa, słoneczko, nie daj się sesji i nastrojom :)

Słoneczko nam się już wypala ;)

Problem ze studiami - co sądzicie o tym?
psychoneuroimmunologia
Lęk wysokości
Obraz dnia
Pytanie w sprawie terapii