Re: do zelzonych przez Jeffa

From: " Are" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: do zelzonych przez Jeffa
Date: Sun, 5 Nov 2006 13:03:48 +0000 (UTC)

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> arus dziecino jak już, to się pisze ksenofobia

Mozna sobie wyszkuac moje posty na forum Gazety.pl. Tam wiele
razy uzywalem tego slowa i wien jak to sie pisze.

> [...]
> w wydaniu wybrańców
> nie wiesz co to jest polonofobia?
> może powiesz mi kto wyrabia nam negatywne opinie w świecie?
> Polacy czy ci wybrańcy którzy trudnią się lichwiarstwem
> których Polacy przygarnęli?
> kto wciska Jedwabne, Kielce , polskie obozy śmierci , polskie getta,
> nietolerancję i ciemnogród?
> czy nie pomiot tych wybrńców ktorzy już nam wpajali jedynie słuszne
> ideologie i mają więcej na sumieniu niż faszyści?
> można im wierzyć że robią to dla naszego dobra?
> czas abyś się dzieciaku obudził i nie powtarzał to co ci wciskają ich media

Typowy bełkot ksenofoba. Jak z podręcznika do
psychologii ;-)

Negatrywna opinie na swiecie wyrabiamy sobie sami -
albo tylko tacy jak Ty.

> kto wciska Jedwabne, Kielce , polskie obozy śmierci , polskie getta,

Samo sie wciska. Malo kto interesuje sie historia
takiego kraju jak Polska.

> nietolerancję i ciemnogród?

Ci co czytaja ten własnie Twoj post?

> [...]
> można im wierzyć że robią to dla naszego dobra?
> czas abyś się dzieciaku obudził i nie powtarzał to co ci wciskają ich media

A cóż to znowu za wybrancy? Czy to ONI? Twoje UFOludki? DOktor?
Nie masz akcydentalnie delirium tremens? Slyszyl
głosy? Czy ONI uknuli spisek przeciw Tobie? Czy
ONI caly czas Cie sledza? A moze ONI sa odpowiedzialni
za cale zło? Jesli tak, to poczytaj:
http://ksi.ii.uj.edu.pl/zajawka/horror/chorobypsychi
czne.htm