dobra i tania deska do prasowania

1. Data: 2007-09-13 19:06:41

Temat: dobra i tania deska do prasowania
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy wyprowadziłam się od rodziców, kupiłam sobie najtańszą deskę do
prasowania w supermarkecie za 16,99 zł. Jakość adekwatna do ceny. Jest
za wąska, a w dodatku druciki poprzeczne odpadły i deska wygląda jak
niepewne cielątko, które nie bardzo umie samo stać.
Postanowiłam kupić nową porządną deskę.
I zaskoczyły mnie niemile ceny. Standardowa Vileda w markecie kosztuje w
promocji zwykle ponad 100 zł. Nie mówiąc o bardziej luksusowych
modelach. Deski za kilkadziesiąt złotych wyglądają jak ta moja tania i
nędzna (nie podoba mi się to, że mają plastikowe zaczepy pod spodem).
Nie oczekuję jakichś bajerów (np. patyczka do zaczepienia sznura) - ale
głownie solidności, bezpieczeństwa i niezawodności.
Co polecacie ?
czy Vileda za stówę jest warta tych pieniędzy ?
czy może da się kupić coś porządnego za mniejszą cenę ?
a może te bajery naprawdę się sprawdzają ?

Magdalaena

2. Data: 2007-09-16 08:49:06

Temat: Re: dobra i tania deska do prasowania
Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głownie solidności, bezpieczeństwa i niezawodności.
> Co polecacie ?
> czy Vileda za stówę jest warta tych pieniędzy ?
(...)

Porządna deska to IMHO deska z metalowej siatki (ja mam najprostszą deskę
Lifeheit, o szerokości 32 cm, tylko ze stojakiem na żelazko). 32 cm
szerokości to minimum dla wygodnego prasowania spodni, a deska nie jest zbyt
ciężka. Uchwyt na kabel do zbędny dodatek. Uchwyt na żelazko jest dobry o
ile ma odpowiedni kąt nachylenia (nie sprawdza się z moim żelazkiem
Philips). Deska Lifeheit to cena dużo większa niż 100 zł, ale za to
konstrukcja jest bardzo solidna, a mechanizm blokowania wysokości jest
bardzo wygodny (używamy ponad 5 lat). Pokrycie wymaga co jakis czas (2-3
lata) wymiany, bo traci na sprężystości i wyciera się.

Pozdrawiam,
Druid29

3. Data: 2007-09-16 10:13:30

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze:

> [...]
> Nie oczekuję jakichś bajerów (np. patyczka do zaczepienia sznura) - ale
> głownie solidności, bezpieczeństwa i niezawodności.

Ja kierowalem sie nie tyle cena co rozmiarem (nie chcialem
pelnowymiarowej dechy) i kupilem deske Ruter z IKEI :

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20062836

Miala byc tymczasowa, a mam juz ja prawie 2 lata i sprawuje sie dobrze.
Troche zaczela skrzypiec, ale dezintegracji jeszcze nie ulegla :)

W.

4. Data: 2007-09-16 20:40:31

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski pisze:
> [...]
>
> Miala byc tymczasowa, a mam juz ja prawie 2 lata i sprawuje sie dobrze.
> Troche zaczela skrzypiec, ale dezintegracji jeszcze nie ulegla :)

Hmmm...
Widziałam tę deskę i właśnie wydała mi się mało solidna. A szczególnie
zniechęca mnie plastikowy zaczep i brak poprzeczek przy nóżkach.

Magdalaena

5. Data: 2007-09-27 08:44:01

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze:
W ramach podsumowania:
kupiłam Viledę
model Viva Express Basic
http://www.ceneo.pl/363951
W makro na promocji kosztowała 85,99 zł.
Jest zrobiona z metalowej siatki, duża, z podstawką na żelazko (IMHO
mało wygodną). Strasznie duża ciężka w porównaniu ze starą drewnianą.
Prasowanie na siatce rzeczywiście ok.

Magdalaena

Pranie ręczne w prace automatycznej
Re: Deska podłogowa - Barlinek czy BalticFloor ?
Gdzie można kupić WC NET?
perypetie remontowe
Dobre garnki - jakie ?