dobra klinika ginekologiczna na slasku...?

1. Data: 2003-10-25 09:37:21

Temat: dobra klinika ginekologiczna na slasku...?
Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
U mojej dziewczyny lekarz wykryl jakiegos guzka na szyjce macicy...podobno
niegorozny, ale chcialbym zeby temu przyjzal sie jakis specjalista, bo ci z
przychodni jakos mnie nie przekonuja....
Znacie moze jakies dobre i godne polecenia prywatne kliniki ginekologiczne w
okolicach slaska...K-ce/Bielsko ew. Krakow
pozdrawiam
Mariush
m...@o...pl

2. Data: 2003-10-25 19:52:51

Temat: Re: dobra klinika ginekologiczna na slasku...?
Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m79 wrote:
> [...]
> Znacie moze jakies dobre i godne polecenia prywatne kliniki ginekologiczne w
> okolicach slaska...K-ce/Bielsko ew. Krakow

www.klinika-eskulap.pl

Niedoczynnosc tarczycy u 4-latka
linki
metoda PNF