zrosty na przeponie- skąd?

1. Data: 2003-10-24 19:44:07

Temat: zrosty na przeponie- skąd?
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis odebrałam zdjecie RTG mojej klatki piersiowej.
Ku mojemu zdumieniu, w opisie miałam: zrosty na prawej
kopule przepony. W jaki sposób mogły one powstac?
Czy są skutkiem założmy jakiejś przebytej choroby?
Dodam, ze 2 lata temu w opisie zdjecia RTG klatki
piersiowej nic takiego nie było.

Uprzedzam, ze z lekarzem, nota bene profilaktykiem
jestem umówiona za 2 tygodnie, wiec moze do tego
czasu, ktos zaspokoi moją ciekawość odnośnie tych
zrostów.

iza

2. Data: 2003-10-25 08:35:38

Temat: Re: zrosty na przeponie- skąd?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Oct 2003, iza b. wrote:

> Dzis odebrałam zdjecie RTG mojej klatki piersiowej.
> Ku mojemu zdumieniu, w opisie miałam: zrosty na prawej
> kopule przepony. W jaki sposób mogły one powstac?

prawdopodobnie sa nastepstwem przebytej infekcji
- zapalenia oplucnej, ktore moglo przebiegac
skapoobjawowo i nie manifestowac sie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-10-25 09:51:56

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
> On Fri, 24 Oct 2003, iza b. wrote:

zrosty na prawej

> prawdopodobnie sa nastepstwem przebytej infekcji
> - zapalenia oplucnej, ktore moglo przebiegac
> skapoobjawowo i nie manifestowac sie

Dziekuje, za odpowiedz.
Należe do osób czesto zapadajacych na infekcje drog
oddechowych, jednakże lekcewaze je. Czesto się
przeziębiam i kaszle, do notorycznych angin juz sie
przyzwyczaiłam. Jestem odporna na wiele antybiotyków.
Czy teraz mam szczególniej na cos zwracac uwage, czy to
jest po prostu, jak blizna po ranie na skorze, zarosła i juz
po krzyku??

iza

4. Data: 2003-10-25 17:39:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Oct 2003, iza b. wrote:

> [...]
> Czy teraz mam szczególniej na cos zwracac uwage, czy to
> jest po prostu, jak blizna po ranie na skorze, zarosła i juz

zalezy od wielkosci zrostow - jesli sa niewielkie nie ma
specjalnego leczenia - czasami po czasie uwalniaja sie
i znikaja same. Natomiast trzeba byloby cos zrobic
z tymic czestymi infekcjami, poniewaz one moga byc
zrodlem gorszych niz te zrosty problemow zdrowotnych
w przyszlosci. Oczywiscie nie teraz i zaraz - nie
zamierzam straszyc - ale warto nie lekcewazyc takich
ciaglych infekcji

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

brown sugar
PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!!
problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie
Niedobor
Wlosy