brown sugar

1. Data: 2003-10-24 19:18:18

Temat: brown sugar
Od: "agnieszka" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Potrzebuje informacji na temat - brown sugar a dokładniej jak długo utrzymuje
sie w krwi i jak długo wykrywalny jest w testach. Poza tym bardzo byłabym
wdzięczna za informację w jaki sposób można nieświadomie "zażyć" go.
Serdecznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi
agnieszka

2. Data: 2003-10-25 15:14:34

Temat: Re: brown sugar
Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agnieszka" <x...@p...onet.pl> wrote

> [...]
>wdzięczna za informację w jaki sposób można nieświadomie "zażyć" go.
>Serdecznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi

heroina utrzymuje sie raczej krotko, o ile wiem to max 2-3 dni.
nie ma mozliwosci zazycia "przypadkiem" - albo palenie albo strzykawka
samemu wylacznie. Aha i z tego co wiem, to w testach aptekarskich sa na
marihuane,amfetamine, ale na heroine bodajze nie ma.

Andrzej

3. Data: 2003-10-26 10:16:58

Od: "beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>AGNIESZKO! UDZIELAM ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANOIE. BROWN SUGAR- HEROINA
UTRZYMUJE SIĘ W ORGANIZMIOE DO 3 DNI- CO ZNACZY ŻE WYKRYĆ JĄ ZA POMOCĄ
DOSTĘPNEGO W KAŻDEJ APTECE TESTU PŁYTKOWEGO MOŻNA NAWET 3 DOBY PO ZAŻYCIU. NIE
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NIEŚWIADOMEGO JEJ ZAŻYCIA- PALI SIĘ JĄ "Z BLACHY" I WDYCHA
OPARY. JEŻELI MASZ JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA- WAL ŚMIAŁO- POSTARAM SIĘ NA KAŻDE
ODPOWIEDZIEĆ- JESTEM PIELĘGNIARKĄ I PRACUJĘ NA DETOXIE Z NARKOMANAMI. POSTARAM
SIĘ NA KAŻDE ODPOWIEDZIEĆ. WYCZERPUJĄCO. POZDRAWIAM. I NIE SIĘGAJ PO TO....

PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!!
problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie
Niedobor
Wlosy
sterydy i inne takie