dobra odzywka do włosów?

1. Data: 2002-09-13 20:42:42

Temat: dobra odzywka do włosów?
Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc latem moje włosy bardzo czesto bywały na sloneczku. Troche to je
zmeczyło, stały sie odrobine matowe i suche. Nigdy nie uzywalam odżywek,
choc wiem, że nawet gdy włosy sa zdrowe, to powinno sie je uzywać. Nie mam
żadnego doswiadczenia, więc poszłam do sklepu kosmetycznego no i wzięłam
"pierwszą lepszą" . Okazała się nią rumiankowo-bursztynowa odzywka firmy
Timotei. Czy to dobry produkt? Czy wzmocni moje wlosy, nada im blask?
Pamietam , że kiedys po uzywaniu szamponu tejże firmy miałam okropny łupież.
Może źle zrobiłam kupując tę odzywkę? Jaką byście mi polecili?

Za wszelkie opinie, sugestie, rady serdecznie dziękuję.

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

1. Data: 2002-09-13 20:46:37

Temat: Re: dobra odzywka do włosów?
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kajaa" wrote:
Jaką byście mi polecili?

najlepsze IMHO sa odżywki Ziaji, są 100 razy lepsze niz jakies Kerastese
Lorela.
Są one w kilku wariantach, wiec pewnei znajdziesz cos dla siebie, nie
spłukuje się ich, i kosztują ok. 5 zł.
--

Lia

1. Data: 2002-09-13 20:50:09

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietam , że kiedys po uzywaniu szamponu tejże firmy miałam okropny
łupież.
Ja też mam łupież po Timotei.
> Może źle zrobiłam kupując tę odzywkę? Jaką byście mi polecili?
Ja polecam odżywke Elseeve L'Oreala Nutrileum.Mam ten sam problem z wlosami
co ty,zważywszy na to ze bylam nad morzem i mi się wysuszyły.Ta odzywka jest
super.
Polecam rowniez tez Elseeve Regenium
Bylam ostatnio w renomowanym salonie fryzjerskim i mi pani powiedziala,ze
mam syuche wlosy.I ze mam kupic odżywke i ją trzymac dluzej.
Tak i tobie radze.Na tych odzywkach pisze że czas trzymania to minuta,ale ty
potrzymaj dlużej,nic sie nie stanie.
Pozdr
Oliwka

1. Data: 2002-09-13 20:53:13

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwka" wrote:

> Ja polecam odżywke Elseeve L'Oreala Nutrileum.Mam ten sam problem z
> wlosami co ty,zważywszy na to ze bylam nad morzem i mi się
> wysuszyły.Ta odzywka jest super.
> Polecam rowniez tez Elseeve Regenium

a to przypadkiem nei sa zwykłe balsamy, takie w komplecie z szamponem, a nie
odżywki?

--

Lia

1. Data: 2002-09-13 21:03:18

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> a to przypadkiem nei sa zwykłe balsamy, takie w komplecie z szamponem, a
nie
> odżywki?
to sa odżywki,one nie sa w komplecie z szamponem.

1. Data: 2002-09-14 07:58:52

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepsze IMHO sa odżywki Ziaji, są 100 razy lepsze niz jakies Kerastese
> Lorela.
> Są one w kilku wariantach, wiec pewnei znajdziesz cos dla siebie, nie
> spłukuje się ich, i kosztują ok. 5 zł.

Czy odzywki bez splukiwania sa dobre dla dlugich wlosow? Slyszalam, ze zbyt
obciazaja wlos.

Anetta

1. Data: 2002-09-14 12:42:11

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anetta" wrote:

> Czy odzywki bez splukiwania sa dobre dla dlugich wlosow? Slyszalam,
> ze zbyt obciazaja wlos.

ja mam długie kręcone włosy, i mi akurat lekkie 'obciazanei sie przydaje",
ale jak nakładam mniejsza ilośc to nie ma takich "skutkow ubocznych"

--

Lia

1. Data: 2002-09-15 14:21:30

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajaa" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
łupież.
> Może źle zrobiłam kupując tę odzywkę? Jaką byście mi polecili?

Ja polecam odzywke Garnier do wlosow zniszczonych. Sa tanie (ok 7 zl) i mam
wrazenie ze moje wlosy staly sie mocniejsze, a juz na pewne duzo przyjemniej
sie ich dotyka!:)

Pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-09-16 08:05:02

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam długie kręcone włosy, i mi akurat lekkie 'obciazanei sie przydaje",
> ale jak nakładam mniejsza ilośc to nie ma takich "skutkow ubocznych"

A ja mam poldlugie i proste i niewielka ilosc odzywki Ziai ich nie odciaza,
a wrecz przeciwnie - sa puszytsze.
A kiedy moje wlosy byly makabrycznie zniszczone, pomogla im (niemal
natychmiast) odzywka z olekiem rycynowym i czyms tam. Teraz uzywam juz
innej, dla tlustych wlosow (ale tez Ziai!), ale na pierwszy rzut polecam Ci
wlasnie te z olejkiem rycynowym.
Naprawde jest rewelacyjna.

Kaska

1. Data: 2002-09-16 08:06:46

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, raz na tydzien oprocz tej Ziai uzywam maseczki Avonu Advanced
Techniques, a na zniszczone koncowki serum Avonu.
Tez sa swietne, ale nieco drozsze niz Ziaja
K,.

co jest potrzebne do makijazu
farbowanie wlosow
tusz do rzęs ?