Re: dobre rady od obcych

Data: 2005-06-07 13:32:53
Temat: Re: dobre rady od obcych
Od: Neas <n...@n...invalid>

Eksteremanto pisze:

> Co mam myslec kiedy w sluchawce telefonu mojej dziewczyny slysze, ze jej
> stosunkowo swiezy znajomy krzyczy, zeby mi powiedziala, ze mam sliczna
> dziewczyne? Czy nie zakrawa to na lizusostwo w stosunku do niej? Pozniej
> wielokrotnie sie kilkakrotnie sie wtraca podczas kolejnej rozmowy
> telefonicznej i pyta sie z kim rozmawia (co mu do tego?)
>
> Sytuacja o tyle ciekawa, ze dwa miesiace pozniej chlopak przyjaciolki
> mojej dziewczyny mowi mi, przez telefon ze moja dziewczyna to "fajna
> laska" (kmiot) i ze mam sie nia dobrze zajmowac?

> [...]

O ile nie jesteś trollem (to pytanie trochę tak wygląda, bo generalnie jest
to problem z kategorii 12-latków generacji bravo), to zapewne powinieneś
zrobić 2 rzeczy:

- kolesiom powiedzieć, żeby się uspokoili albo niech spier...
- dziewczynie powiedzieć, żeby nie pozwalała kolesiom na takie zachowanie,
bo Cię to irytuje

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8