Re: -`@'- dobro = zło (*

Data: 2006-12-17 21:11:26
Temat: Re: -`@'- dobro = zło (*
Od: "... muu ..." <s...@h...pl>

Dnia 17 Dec 2006 10:04:31 -0800, Hanka napisał(a):

> Nawet dziwna i trollersko-spamerska
> dyskusja może kogoś czegoś nauczyć :)

No ja sie tu sporo nauczyłem,
aż mam od tego zawroty głowy :o)
i niezłego kaca moralnego...

> Musaka
> Niektórzy twierdzą, że jej ojczyzną jest Turcja.

> Muu-saka - Ty też jesteś Turkiem?
> To by tłumaczyło bliskość pustyni...

No nie wiem...
Saka to SCYTOWIE, właśnie o nich ostatnio czytam
i że byli kiedyś pod Warszawą, a nawet w Bydgoszy :o)

Posłuchaj, co tu piszą:

"Grecy nazywali ich Scytami (Herodot), natomiast Persowie,
według słów tegoż historyk, a mówili o nich Saka(Sakowie,
bo pili sake - he, he. Nie ma co sie śmiac, czytaj dalej,
siostra)... Pomiedzy Sakami Persowie wyróżniali wiele
plemion. Byli wśród nich Saka Haumwarka 'Pijący homę'
( to taki napój odużajacy, i jeszcze do tego w a r k a,
rób co chcesz, to nie może być przypadek :o)I w ogóle
wiele tu powiązań z nami, przeciekawa historia,
a ja wyobraź sobie historii nienawidziłem
w szkole...

A teraz właśnie tym się zajmę, zamiast
się sprzeczać z braćmi oraz siostrami
i wywoływać w nich demony, by je
przepytywać z prawdy :o) czym zdaje
się nie były zachwycone...

Sie nie dziwię, szkoda że wcześniej tego
nie pojąłem, że ludzie niczemu nie są winni...
i nie powinienem nikogo maltretować...,
jeśli sam nie chce, a przecież to masochizm
dla wierzacego... tAK, ja jestem masochistą
duchowym, ale nie rozumiałem, że nie wszyscy
sa tacy jak ja, choć tyle miałem na to
bezpośrednich dowodów...

No dobra, koniec tego biadolenia,
na jaką karę sobie zasłużyłem, poniosę