dobry chleb w Krakowie????

1. Data: 2002-01-12 14:07:04

Temat: dobry chleb w Krakowie????
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze efekty szukania dobrego chleba w Wwie przyniosly rezultaty - ten
razowec z Liwty...... (romzarzylam sie).
wiec teraz kolej na Krakow - czy ktos wie , gdzie w tym stoleczn- krolewskim
miescie mozna dobry chleb dostac????
W szczegolnosci taki za zakwasie, nie na drozdzach, jeszcze yakiego nie
jadlam, ato podobno poemat.
Monisiatko
majace dosc chleba chemicznego....
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-12 14:50:11

Temat: Re: dobry chleb w Krakowie????
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krolewskim
> miescie mozna dobry chleb dostac????
> W szczegolnosci taki za zakwasie, nie na drozdzach, jeszcze yakiego nie

nie jestem dobra w temacie chleba
to znaczy nie pieklam sama , nie interesuja mnie tajemnice jego wypieku
jednakze kierujac sie swoim wlasnym smakiem (oraz meza) uwazam , ze
najlepszy chleb mozna kupic w piekarni przy ul. Garncarskiej (moim
faworytem jest slonecznikowy, mniam)
maja tam tez przepyszne drozdzowki , najlepsze w calym Krakowie z budyniem
na przyklad

matka

1. Data: 2002-01-12 16:04:46

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ul. Garncarskiej

tfu
juz sie poprawiam oczywiscie na Garbarskiej , a nie Garncarskiej ;-)

matka

1. Data: 2002-01-12 21:54:03

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl
Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> razowec z Liwty...... (romzarzylam sie).
> wiec teraz kolej na Krakow - czy ktos wie , gdzie w tym stoleczn-

Hejeczka;-))))

Najlepszy chleb i pyszne bułki (z różnymi zbożami ciemne, albo białe z
czarnuszką, albo z makiem czy sezamem,,, ech rozmarzyłam się) są w piekarni
na ul. Ślicznej. Ramzes pewni potwierdzi, bo to nasza okolica (moja niestety
już nie, po ślubie zamieszkałam na drugim końcu Krakowa i dobry chleb mam
okazjonalnie). Lepszego pieczywa w Krakowie nie jadłam...
Dzisiaj byłam na zakupach w Carrefourze i skusiłam się na ciemny chleb tamże
i był całkiem niezły, wygląda na niefarbowany sztucznie tylko porządny chleb
z chrupiąca skórką, do tego feta, pomidorek i świeża bazylia... Poezja;-)))

Pozdrawiam serdecznie i chlebowo,

Kaliope

1. Data: 2002-01-12 22:23:20

Temat: Odp: dobry chleb w Krakowie????
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już nie, po ślubie zamieszkałam na drugim końcu Krakowa i dobry chleb mam
> okazjonalnie). Lepszego pieczywa w Krakowie nie jadłam...

Potwierdzam, mają też jedyny oryginalny "Kołodziej"- wszystkie inne to
wredne podróby.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2002-01-13 09:47:40

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wrote:

> [...]
> miescie mozna dobry chleb dostac????
> W szczegolnosci taki za zakwasie, nie na drozdzach, jeszcze yakiego nie

Nie wiem, czy na zakwasie tez, ale ja obok siebie mam taki kioseczek z
pieczywem i jest tam naprawde multum pieczywa: wielkie bochny chleba
("chleb wiejski"), razowiec, zytni, z ziarnami przeroznymi, ciabatta,
podplomyki i jeszcze wiele, wiele innych...
Zapraszam do Huty :-)
Pozdrawiam
A-Netusia

1. Data: 2002-01-13 10:28:34

Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ("chleb wiejski"), razowiec, zytni, z ziarnami przeroznymi, ciabatta,
> podplomyki i jeszcze wiele, wiele innych...

A czy mozna by sie dowiedziec gdzie ten kioseczek jest? Ja tez jestem z Huty
wiec chetnie skorzystam z tej wiadomosci. :)
Pozdrawiam,
Marta S.

1. Data: 2002-01-13 10:35:42

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to Huta byla, to moze pojechalabym (w koncu pracuje w Specjalnej Strefie
Ekonimicznej na Czyzynach), ale .... u ciebie to juz nawet wrony
zawracaja:)))))
Jak bedzie nastepne spotkanie - zamawiam chlebek - taki razowiec duzy. OK????
W zamian przyniose blache muffinow tylko dla ciebie - mozesz wybrac, ktore
chcesz:)
Monisiatko

1. Data: 2002-01-13 18:26:10

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mozna by sie dowiedziec gdzie ten kioseczek jest? Ja tez jestem z Huty
> wiec chetnie skorzystam z tej wiadomosci. :)
> Pozdrawiam,
> Marta S.
--------------------
No wlasnie gdzie?? Ja w Hucie tez bywam wiec chce wiedziec gdzie mam chleb
kupowac. W sredniowieczu kupowalo sie u p Motyki, gdzies tam po drodze na
Wzgorza, teraz nie wiem gdzie:-)
baska

1. Data: 2002-01-13 20:57:25

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wrote:

> Gdyby to Huta byla, to moze pojechalabym (w koncu pracuje w Specjalnej Strefie
> Ekonimicznej na Czyzynach), ale .... u ciebie to juz nawet wrony
> zawracaja:)))))

Nieee, zawracaja u KasiL (sorry, Kasiu :-)), nade mna tylko koluja
;-)))))

> Jak bedzie nastepne spotkanie - zamawiam chlebek - taki razowiec duzy. OK????
> W zamian przyniose blache muffinow tylko dla ciebie - mozesz wybrac, ktore
> chcesz:)

To ja oczywiscie te z boczkiem :-)
A chlebek moge Ci kupic - tylko ktory? Bo razowiec nie jest duzy, ot,
taki zwykly. A ten wielgachny chleb, to znowu nie jest razowy. Ale chyba
dobry, bo sporo ludzi go kupuje... Cwiartka tego chleba wyglada jak
jeden bochenek zwyklego. To jak, ktory zamawiasz?
Pozdrawiam
A-Netusia

Tort ananasowy ;-)
Ziola