anglojezyczne programy o gotowaniu

1. Data: 2002-01-12 15:05:34

Temat: anglojezyczne programy o gotowaniu
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlasnie stalam sie wlascicielka anteny Cyfry + i 300 prpgramow:)))
I mam w zwiazku z tym pytanie - czy znacie jakies anglojezyczne programy o
gotwaniu??? Gdzie i kiedy mozna je obejrzec?
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-12 19:04:22

Temat: Re: anglojezyczne programy o gotowaniu
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

BBC ma bardzo fajny program p.t. "Can't Cook, Won't Cook". Byc moze z tasmy
telrecordingu (poniewaz jedna z uczestniczek niestety juz nie zyje) pokaza cos,
co sie nazywa "Two Fat Ladies".

1. Data: 2002-01-12 19:52:14

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>telrecordingu (poniewaz jedna z uczestniczek niestety juz nie zyje) pokaza

a kiedy to nadaja?

1. Data: 2002-01-14 18:59:14

Od: "Jarek" <p...@g...indigo.ie> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote in message
> BBC ma bardzo fajny program p.t. "Can't Cook, Won't Cook". Byc moze z
tasmy
> a kiedy to nadaja?
A jest wogole BBC na Cyfrze. Wydawalo mi sie ze jest tylko BBC World. Bo
jesli juz to na moim BBC jest takze Jamie Oliver i Gary Rhodes. Wiecej na
http://www.bbc.co.uk/food/nakedchef/
'CC, WC' to raczej show o gotowaniu niz cos innego, ale czasami sa fajne
przepisy.

pozdrawiam, Jarek.
--
ICQ:45457538

1. Data: 2002-01-14 19:00:47

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>http://www.bbc.co.uk/food/nakedche f/
>'CC, WC' to raczej show o gotowaniu niz cos innego, ale czasami sa fajne

na Cyfrze jest tylko BBC World, ale mam jeszcze dostep do satelity - jak mu
sie przyjrzalam, to raczej nie ma tam angieslkich stacji.
:(
czyli sobie raczej nie obejrze

1. Data: 2002-01-16 21:02:42

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A zalujcie, bo na BBC 2 sa bardzo fajne programy o gotowaniu. We wtorek
wieczorem np. jest Dahlia, jest i super zabawny chef Anthony i Garry, ze nie
wspomne o Ready, Steady, Cook.
Pozdr.,
Danka
P.S. Przezylam inwazje Euro (pracuje w banku...) i nareszcie bede miala
wiecej czasu na komputer. Hura!

1. Data: 2002-01-16 23:47:26

Od: "Bee Jay" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> napisał(a) /wrote/ ...
> [...]
> I mam w zwiazku z tym pytanie - czy znacie jakies anglojezyczne programy o
> gotwaniu??? Gdzie i kiedy mozna je obejrzec?

Ja oglądam je głównie na kanale Travel z pakietu bodajże Discovery (nie wiem
czy jest w Cyfrze, ja mam w kablu). Niedawno była długo seria "Smaki
Francji", teraz "Sekrety kuchni włoskiej", jakieś kuchenne przejścia w
Australii i co jakiś czas gotowanie Floyda (jeżeli dobrze pamiętam nazwisko)
w różnych częściach świata - zresztą chyba (no na 99%) pierwowzór programu
Makłowicza.

Pozdrawiam,
Bolek J. or Bee Jay

***********************************
e-mail: n...@k...net.pl

1. Data: 2002-01-17 09:17:12

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w różnych częściach świata - zresztą chyba (no na 99%) pierwowzór programu

a kiedy to jest????
i dokladnie na czym - tzn. jak sie nazywa ten program???? Travel???

Monika
spragniona programow o gotowaniu

1. Data: 2002-01-19 23:27:18

Od: "Bee Jay" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> napisał(a) /wrote/ ...
> a kiedy to jest????
> i dokladnie na czym - tzn. jak sie nazywa ten program???? Travel???

Kanal nazywa się Travel Channel i ztego co znalazłem w moim archiwum tv-sat
jest na Wizji, przynajmniej do połączenia. W Cyfrze rzeczywiście go nie ma.
Wątpię żeby był jako kanał niekodowany na którymś satelicie, ale jeszcze
poszukam.

Programy idą o różnych porach. Parę dni temu (czw-piąt) był "Floyd w Afryce"
i "Floyd z korkociągiem" i kolejny odcinek sekretów kuchni włoskiej -
Florencja, ale akurat byłem poza domem.

Pozdrawiam,
Bolek J. or Bee Jay

***********************************
e-mail: n...@k...net.pl

1. Data: 2002-01-22 19:59:57

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i "Floyd z korkociągiem" i kolejny odcinek sekretów kuchni włoskiej -

To ja poszukam na cyfrze....

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

dobry chleb w Krakowie????