dobry i niedrogi krem pod oczy - pomozcie....

1. Data: 2005-11-19 12:29:43

Temat: dobry i niedrogi krem pod oczy - pomozcie....
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotychczas uzywaam na i w okolice oczu zelu ze swietlikiem. Ale 3 krzyzyk sie
zbilzyl, jakies zmarszczki sie zaczynaja pojawiac... Jaki krem pod oczy kupic,
tak na pierwszy raz. I za rozsadna cene. Mam oczy raczej wrazliwe...

pozdr
yas ze zmarszczkami :(

1. Data: 2005-11-19 14:02:40

Temat: Re: dobry i niedrogi krem pod oczy - pomozcie....
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dln5rm$37j$1@inews.gazeta.pl>
Aga <y...@W...gazeta.pl> pisze:

> Dotychczas uzywaam na i w okolice oczu zelu ze swietlikiem. Ale 3
> krzyzyk sie zbilzyl, jakies zmarszczki sie zaczynaja pojawiac... Jaki
> krem pod oczy kupic, tak na pierwszy raz. I za rozsadna cene.

A jaka to jest dla Ciebie rozsądna cena?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-19 15:44:27

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> W wiadomości <news:dln5rm$37j$1@inews.gazeta.pl>

> A jaka to jest dla Ciebie rozsądna cena?

No tak do 20 pln...

pozdr
yas

1. Data: 2005-11-20 13:16:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości > > >
Dotychczas uzywaam na i w okolice oczu zelu ze swietlikiem. Ale 3
> No tak do 20 pln...

To chyba najlepiej Bielendy Botoskin. Mam, używam już długo (od wiosny,
smarując tylko na noc, bo na dzień mam serum Avonu, też nie jest to
cud-kosmetyk), bo wydajny jest, ale cudów nie czyni. Nawilża, owszem, ale
moich kurzych łapek już raczej nie zlikwiduje. Ale ja za jakieś 13 złotych
to można się skusić, z tym, że naprawdę, zmniejszenia i wygładzenia
zmarszczek nie zauważyłam, a mam 25 lat.

Maja

1. Data: 2005-11-20 13:48:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dlnh8q$gtu$1@inews.gazeta.pl>
Aga <y...@N...gazeta.pl> pisze:

> No tak do 20 pln...

Za 25 zł Nivea Visage Q10 PLUS - krem przeciwzmarszczkowy pod oczy.
Nie jest zły - dobrze nawilża, fajnie się rozprowadza, ale cudów się nie
spodziewaj.
http://www.usadepa.com/Stores/Data/10/Images/NiveaQ1
0-Wrinkle%20reducer%20plus%20eye.jpg

Trochę droższy, bo za ok 38 zł jest L'Oreal "Revitalift Eye"
http://mediweb.pl/sklep/popup_image_watermark.php?fo
toid=photo/loreal/3747.jpg

Z tańszych za 14 zł miałam Soraya
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=70625206#ph