dobry nowoczesny fryzjer w Warszawie Śródmieściu

1. Data: 2003-08-05 10:05:55

Temat: dobry nowoczesny fryzjer w Warszawie Śródmieściu
Od: "kicia" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mógłby mi polecić dobrego fryzjera w centrum?

1. Data: 2003-08-05 10:30:02

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kicia wrote:

> czy ktoś mógłby mi polecić dobrego fryzjera w centrum?

Krzys z Hormona, Nowy Swiat 35, tel. 8262332, ew. 692687554. na pewno
jest nowoczesny, ma duzo dobrych pomyslow. strzyzenie - 70 zl,
strzyzenie z farbowaniem (niezaleznie od ilosci kolorow) - 200 zl.

xx.

1. Data: 2003-08-05 10:34:55

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Aug 2003 12:05:55 +0200, kicia wrote:

> From: "kicia" <a...@W...pl>
> Newsgroups: pl.rec.uroda
> Subject: dobry nowoczesny fryzjer w Warszawie Śródmieściu
> Date: 5 Aug 2003 12:05:55 +0200

> czy ktoś mógłby mi polecić dobrego fryzjera w centrum?

Polecam Sylwię u LAURENTA na Szpitalnej 5. Zawsze wychodzę zachwycona.
Strzyżenie około 38-42 zł w zalezności od długości włosów:) tel.827 43 40.
Serio, naprawdę polecam:)
Agata

jaki tonik?
Stronka ze zwrotami fryzjerskimi