dodatki do trawki

21. Data: 2001-03-16 16:28:50

Temat: Re: dodatki do trawki
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Mar 2001 23:03:19 +0100, Bohun wrote:

>jeżeli trawy nie nasącza się LSD, to czym jest zatem
>tzw. "orange-skun" po którym nie wiesz gdzie jesteś
>a obraz ci się rozjeżdża???

po prostu jest bardzo, ale to bardzo mocny. pod lampą można z rośliny zrobić
małą fabrykę thc.

poza tym można zrobić prosty test na zawartość LSD. jeśli po zapaleniu masz
wrażenie, że ktoś dodał do trawki kwasa, to tym bardziej poczujesz to jeśli
zioło pożujesz czy nawet poliżesz. oczywiście nie namawiam :)))

>Jakim cudem LSD nie rozkłada się będąc w postaci nasoączonej bibułki...

pewnie że się rozkłada. dlatego wszyscy(?) tak troszczą się o kwasy i
przechowują w 10 warstwach folii ;)

>choć chemikiem nie jestem słyszałem, że
>są dwie odmiany LSD... słabsza i odorniejsza
>na wpływ temp., powietrza itp.

jest LSD-25 i ALD-52. dokładne informacje leżą gdzieś na hyperreal.pl, ale nie
wydaje mi się, by ALD było jakoś wyjątkowo trwałe.

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

22. Data: 2001-03-16 16:28:51

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Mar 2001 23:06:49 +0100, Bohun wrote:

>co to jest PCP????

fencyklidyna, "angel dust". bardzo popularne w usa do momentu gdy okazało się,
że jest bardzo szkodliwe - u częstych uzytkowników było sporo przypadków napadu
szału i agresji.

>tylko trzeba mieć warunki... teraz wszyscy są tacy wyedukowani ;-))

zawsze można po partyzancku - tu krzaczek, tam krzaczek ;))

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

23. Data: 2001-03-16 19:49:58

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manta wrote:
> 3. Czy dodaja - nie wiem. Nie potwierdzono, nie
> zaprzeczono. Natomiast sadze, ze prawie na pewno nie
> dodaja ani hery, ani koksu, ani SLD. Powod jest prosty
> i nie do przebicia - ekonomia. Gram trawy (wazacy
> ok. 0,5-0,8 grama SI) kosztuje ok. 30 pln.
> Gram browna - ok. 150 zl, koksu - ze 200, papier
> z LSD - 30 pln. Dodawanie tak drogich subst. do trawy
> powodowaloby, ze diler sprzedajac ja nadal po
> 30 pln/worek albo nie zarabialby, albo musialby
> wrecz dolozyc do interesu. Pokazcie mi takiego
> dilera-filantropa!

ja tam nie wiem czy dodaja. ale skoro rozdaja za darmo
(filantropia??????) to co za problem "wzbogacic" trawe?
w ten sposob uwiazuje sie klienta i wpedza w uzalezniene.
a to juz jest konkretna forsa na przyszlosc.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

24. Data: 2001-03-17 00:49:26

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Mar 2001 20:49:58 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja tam nie wiem czy dodaja. ale skoro rozdaja za darmo
>(filantropia??????) to co za problem "wzbogacic" trawe?

rozdają? widziałeś kiedyś?

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

25. Data: 2001-03-17 09:27:43

Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam nie wiem czy dodaja. ale skoro rozdaja za darmo
> (filantropia??????) to co za problem "wzbogacic" trawe?
> w ten sposob uwiazuje sie klienta i wpedza w uzalezniene.
> a to juz jest konkretna forsa na przyszlosc.

Kolejny kretyn:((( - "pierwsza darmowa dzialka zielska" sprzedawana przez
tych wstretnych dilerow po szkolami i przedszkolami??:) -czlowieku zastanow
sie co piszesz.

KdH

26. Data: 2001-03-17 09:30:13

Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się,
> że jest bardzo szkodliwe - u częstych uzytkowników było sporo przypadków

I do mega szalu i mega agresji:) typ skacze po tym z pierwszego pietra,
lamie nogi i biegnie dalej - straszne gowno:(
Ogladalem chyba w "obliczach smierci" o dwoch typach ktorzy wzieli PCP i
zaczeli rozwalac ludzi, w kazdym razie podobno do okolo 6 miesiecy moze ci
po tym odpie...dalac:(

KdH

27. Data: 2001-03-17 20:05:15

Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

emes napisał(a):

> zawsze można po partyzancku - tu krzaczek, tam krzaczek ;))

już chyba raz zadałem to pytanie... ale zadam jeszcze raz...
co wyrośnie z nasion konopii z pokarmu dla ptaków???

--
pozdrawiam...;)))
__ /////

28. Data: 2001-03-17 20:16:59

Od: "Robass" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kareem Abdul Jabbar" <m...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
> A dodatki to najczesciej kwas i wtedy powstaje skun.

hehe, w TV to uslyszales?Gee, tu trzeba przeprowadzic powazna akcje
uswiadamiajaca, nikt nie dodaje zadnego LSD do trawy!!
NAra
Robass

29. Data: 2001-03-18 01:59:37

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Mar 2001 21:05:15 +0100, Bohun wrote:

>już chyba raz zadałem to pytanie... ale zadam jeszcze raz...
>co wyrośnie z nasion konopii z pokarmu dla ptaków???

raczej nic oszałamiającego :(

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

30. Data: 2001-03-18 18:18:48

Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

emes napisał(a):

> raczej nic oszałamiającego :(

ale jednak troszke działa??? ;-)

--
pozdrawiam...;)))
__ /////

Dla palacych papieroski mila i pouczajaca lektura.
ja chyba tez uzalezniona
Palma po vodzie
JESTEM UZALEŻNIONY!!!
GRUPA