dodatkowe "pomoce szkolne"

11. Data: 2006-11-21 16:27:50

Temat: Re: dodatkowe "pomoce szkolne"
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Nov 2006 17:06:43 +0100, miranka <a...@m...pl> wrote:

> Ich wina. Nie przejmuj się. Nauka myślenia to długi i mozolny proces. W
> końcu się połapią.

Nie wszyscy. Gdyby wszyscy się mogli nauczyć, mielibyśmy samych profesorów
:)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

12. Data: 2006-11-21 18:23:21

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> Dobrze, ze chociaż mogłeś zajrzeć do środka. Te pseudo-pomoce często
> są tak opakowane, że żeby je obejrzeć musisz opakowanie uszkodzić, a
> tym samym pozbawiasz się możliwości zwrotu towaru.

Niekoniecznie. U nas wliczali w koszty - mozna było nawet uszkodzone
oddać.

U nas w podstawówce wystarczyła jedna stanowcza
> uwaga ze strony Rady Rodziców i pomogło.

U nas wystarczylo, że wrócił z domów parę razy prawie cały nakład, w
opłakanym stanie;-)

Justyna
GG 6756000

13. Data: 2006-11-22 13:44:54

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ejv86p$79j$1@inews.gazeta.pl>,
"miranka" <a...@m...pl> wrote:

> "Vax" <t...@w...la> wrote in message

> I słusznie.
> Dziecku spróbuj wytłumaczyć, żeby w ogóle ze szkoły takich rzeczy do domu
> nie przynosiło. Zwyczajnie i bez ogródek powiedz, że ktoś chce w ten sposób
> wyłudzić od Was pieniądze.
> Dobrze, ze chociaż mogłeś zajrzeć do środka. Te pseudo-pomoce często są tak
> opakowane, że żeby je obejrzeć musisz opakowanie uszkodzić, a tym samym
> pozbawiasz się możliwości zwrotu towaru.

Śmiem polemizować. Do zakupu nie doszło, niezależnie od ew. rozerwania
opakowania. Chcesz powiedzieć, że jeśli każę w sklepie rozpakować np.
telewizor, to już muszę za niego zapłacić?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

14. Data: 2006-11-22 14:20:16

Od: "Vax" <t...@w...la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz":

No jeszcze tego brakowalo ;)
A jakby dziecko, ktoremu _kazano_ przyniesc mi i pokazac
rozpakowalo? Takie numery nie przejda :)

> Śmiem polemizować. Do zakupu nie doszło, niezależnie od ew. rozerwania
> opakowania. Chcesz powiedzieć, że jeśli każę w sklepie rozpakować np.
> telewizor, to już muszę za niego zapłacić?

Ciii... bo wywolasz flejma.
Zaraz Ci ktos wyskoczy z czyms w stylu:
"ta? to poprosos o prezerwatywe, rozpakuj, i sprobuj nie zaplacic" :)
A inna/y doda: "wlasnie, albo dzem odkrec" :)
...i poleci 300 postow z dyskusja, czy nieco inny kolor dzemu
niz na zdjeciu z etykietki to juz jest "niezgodnosc towaru z umowa" :D

v.

15. Data: 2006-11-23 11:51:20

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ek1m95$248s$1@news2.ipartners.pl>, "Vax" <t...@w...la>
wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz":

> No jeszcze tego brakowalo ;)
> A jakby dziecko, ktoremu _kazano_ przyniesc mi i pokazac
> rozpakowalo? Takie numery nie przejda :)

> Ciii... bo wywolasz flejma.

Przyda się, mało ich ostatnio ;)

> Zaraz Ci ktos wyskoczy z czyms w stylu:
> "ta? to poprosos o prezerwatywe, rozpakuj, i sprobuj nie zaplacic" :)

Ja _poproszę_o_rozpakowanie_ i spróbuję nie zapłacić :)

> A inna/y doda: "wlasnie, albo dzem odkrec" :)

Taki prosty chwyt miałby zadziałać? A fe :)

> ...i poleci 300 postow z dyskusja, czy nieco inny kolor dzemu
> niz na zdjeciu z etykietki to juz jest "niezgodnosc towaru z umowa" :D

Nie tragizuj. Nie takie dryfy widzieliśmy.

16. Data: 2006-11-23 19:41:49

Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Nov 2006 08:37:33 +0100, Vax napisał(a):

> Przyniosl pierwszoklasista nowa ksiazeczke do domu.
> Zakup "dobrowolny": plac, albo zwroc.

My sobie wprowadziliśmy zakaz rozprowadzania takich.
--
Elżbieta

17. Data: 2006-11-23 20:08:03

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek wrote:

> Nie wszyscy. Gdyby wszyscy się mogli nauczyć, mielibyśmy samych
> profesorów :)

Najpierw to się trzeba na doktoranckie dostać ;p

--
żona, co się nie dostała ale zrobi se tutaj, bo kryteria przyjęć jakieś
jaśniejsze

Poznań/Malta- potrzebny 5-latek do grupy
Płaczliwość u 8-mio latka
bóle kończyn
[waw] Dobry kurs pierwszej pomocy 25-26.2006
[OT] koszty utrzymania...